"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




duminică, 6 februarie 2011

Ziarul TRICOLORUL are un nou site !

Ziarul TRICOLORUL are un nou site :


http://tricolorul.wordpress.com/ 

Puteti comenta articolele preferate, sa notati un articol cu note de la 1 - 5, etc.

Va multumim ca ne-ati ramas alaturi !

2 comentarii:

  1. Băluță Nicolae28 august 2012 la 11:37

    Sunt membru PRM de cînd a fost înființat partidul!
    Zilele trecute am fost contactat telefonic de domnul Bătăgan, de la Filiala PRM Vâlcea, care m-a anunțat că am fost exclus.
    Nu eu sunt cauza slabei activități a PRM în Vâlcea și, consider că nu au dreptul nici Bătăgan nici Nuică să mă excludă!
    Să mă excludă omul care a înființat PRM, partid de care cei doi au auzit destul de tîrziu.
    Eu, Băluță Nicolae, membru PRM de peste 20 de ani, nu plec din partid decît pe năsălie!
    E bine?
    Sunt din Alunu, județul Vâlcea.

    email - avcivpen@yahoo.com

    adresă site - www.daciafelix.ucoz.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Doresc adresa PRM,si lamuriri cu privire la accesarea Tricolorului in prezent fiind sistata

    RăspundețiȘtergere