"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




marți, 8 februarie 2011

Fenomene stranii: Moartea lui Ionel I.C. Brătianu, visată de nepotul lui

Quantcast
 

Într-o noapte, la Paris, am avut un vis ciudat. Eram la Bucureşti, imobilizat în mulţimea compactă care, de-a lungul trotuarului uneia dintre arterele principale ale oraşului, părea că aşteaptă ceva ce eu nu presimţeam, în liniştea şi nemişcarea unei reculegeri generale. Dintr-o dată, îl văd pe unchiul Ionel între doi jandarmi, cu mîinile legate în lanţuri grele. Era într-adevăr el, cu barba albă, înalt, cu mantoul de zibelină, cu căciula de blană, şi totuşi era cald ca vara, iar soarele strălucea. Mergea uşor adus de spate, cu o expresie de infinită tristeţe şi durere pe chip. Văzîndu-l cum trece astfel, bărbaţii îşi descopereau capul, iar femeile îngenunchiau. Cît despre mine, dînd din coate pentru a-mi face loc prin mulţime, mă năpusteam spre el ca să-1 eliberez. M-am trezit tresărind şi i-am spus Yvonnei, după ce i-am povestit visul:
- Sper să nu i se fi întâmplat ceva unchiului Ionel. La orele 10 m-am dus, ca de obicei, la Legaţia noastră de pe Strada Bremontier. Acolo am găsit o depeşă anunţînd moartea unchiului meu.
Am urcat la Diamandi, ambasadorul României în Franţa. Colaborator apropiat al lui Ionel Brătianu, Diamandi avea pentru el o profundă afecţiune şi o mare admiraţie. L-am găsit tulburat, eu însumi plîngeam. M-a îmbrăţişat şi mi-a zis:
-         Unchiul dumitale a murit. Fie ca Dumnezeu să vegheze acum asupra ţării noastre!

NICOLAE I. PILLAT

(Fratele poetului Ion Pillat, ambii nepoţi de soră ai fostului prim-ministru)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu