"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




vineri, 20 ianuarie 2012

Mesaj primit de preşedintele PRM la biroul său din Parlamentul European



Stimate coleg Vadim,

Permite-mi ca, în primul rînd, să îţi transmit cele mai bune urări pentru anul pe care tocmai l-am început. În al doilea rînd, doresc să folosesc această ocazie pentru a-ţi cere sprijinul pentru alegerea mea ca vicepreşedinte al Parlamentului European în cea de a doua jumătate a actualei legislaturi. Îndrăznesc să te rog să-mi acorzi sprijinul deoarece am apreciat întotdeauna foarte mult colaborarea ta şi, în special, modul în care te-ai comportat faţă de mine, foarte corect şi prietenesc, ori de cîte ori ne-am întîlnit sau ori de cîte ori ţi-am dat cuvîntul, cînd am condus sesiunea plenară.
Colaborarea cu tine a fost, întotdeauna, o reală plăcere. De aceea, aş aprecia foarte mult votul tău şi, totodată, dacă este posibil, să-i mobilizezi atît pe cei din Grupul din care faci parte, cît şi pe alţi colegi, pentru a-mi sprijini candidatura.
Îţi mulţumesc anticipat şi, de asemenea, îţi mulţumesc pentru atenţia pe care ai acordat-o acestui mesaj.


Cu cordialitate.
MIGUEL ANGEL MARTINEZ,
Vicepreşedinte al Parlamentului European

Ziarul TRICOLORUL, nr 2369 / 20.01.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu