"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




vineri, 18 ianuarie 2013

Mesaje primite de preşedintele PRM la cabinetul său din Parlamentul European – Strasbourg



Domnule Corneliu Vadim Tudor,

Mă numesc Viorica Ojog, locuiesc în Bucureşti, Str. Doamna Ghica nr.16, bl. 3, sc. 1, ap. 14, Sector 3, şi mă adresez dvs. cu rugămintea de a mă ajuta să rezolv situaţia fiicei mele, Maria, în vîrstă de 26 de ani. După terminarea, ca şefă de promoţie, a Liceului ,,Dimitrie Leonida", fiica mea s-a înscris la Facultatea ,,Spiru Haret", la specializarea psihologie. Primul an l-a absolvit frecventînd cursurile la zi, apoi, a urmat forma de învăţămînt la distanţă. A absolvit facultatea în anul 2009, cu notele 9 şi 10, iar la licenţă a obţinut nota maximă. În acel an, Ministerul Educaţiei nu a recunoscut acreditarea formei de învăţămînt la distanţă (ID). Am urmărit, în mass-media, derularea procesului dintre cele două instituţii şi am înţeles că Facultatea ,,Spiru Haret" a cîştigat în instanţă. De la Secretariatul facultăţii ni se promitea că totul va fi bine, să avem răbdare, că vom primi diplomele. Anul acesta am fost, din nou, la Secretariat şi mi s-a spus că Diploma de licenţă pentru promoţia 2009 - ID s-a eliberat numai absolvenţilor care au dat, personal, în judecată Ministerul Educaţiei şi Învăţămîntului. Menţionez că situaţia financiară nu-mi permite acest lucru. În prezent, fiica mea se află în situaţia de a fi doar absolventă de liceu, cu bani daţi la Facultatea ,,Spiru Haret" şi cu anii de studiu, pierduţi. Între timp, a absolvit un curs de DTP-Designer şi un altul, de Inspector resurse umane, în speranţa de a-şi găsi un loc de muncă, lucru care nu s-a întîmplat, întrucît, peste tot, se cere experienţă în domeniu. Nu a contat nici faptul că a lucrat, timp de 2 ani, la revista ,,Şapte Seri", ca redactor (de aceea a şi urmat cursurile de DTP-Designer).
Îmi exprim speranţa că mă veţi ajuta să obţin, pentru fiica mea, Diploma de licenţă de la Facultatea ,,Spiru Haret", astfel încît să-şi poată continua studiile, înscriindu-se la un program de master. De asemenea, dacă nu cer prea mult, vă rog să facilitaţi, în măsura în care acest lucru este posibil, angajarea fiicei mele într-un loc de muncă, potrivit pregătirii ei. Vă mulţumesc anticipat şi aştept un răspuns din partea dvs. pe adresa de e-mail menţionată, sau la nr. de telefon 0762637660.

* * *
Stimate domnule Corneliu Vadim Tudor,
Vă transmitem acest mesaj în numele studenţilor români care fac parte anul acesta din promoţia 2012-2013 a Colegiului Europei din Bruges (College of Europe, Bruges).
College of Europe este o instituţie cunoscută de învăţămînt situată în Bruges (Belgia) care oferă studenţilor unul dintre cele mai complete programe de studii europene, variind de la drept european, studii politice şi administrative europene, pînă la relaţii internaţionale şi diplomaţie.
Cunoştinţele dobîndite în cadrul programelor de masterat pregătesc studenţii pentru cariere de succes,  în special în domeniul administraţiei publice europene (instituţii europene), organizaţii non-guvernamentale, administraţii naţionale, birouri de avocatură şi alte organizaţii internaţionale. Printre absolvenţii marcanţi ai colegiului, pot fi menţionaţi Helle Thorning-Schmidt (prim-ministru al Regatului Danemarcei), Nick Clegg (viceprim-ministru al Regatului Unit) sau Alexander Stubb (ministru al afacerilor europene şi comerţului, Finlanda).
În fiecare an, tradiţia colegiului îndeamnă studenţii la organizarea seriei de „Săptămîni Naţionale" (National Weeks), cu scopul de a promova valori culturale specifice fiecărei ţări. Anul acesta, colegiul se bucura de prezenţa a peste 300 de studenţi care aparţin a peste 50 de naţionalităţi. Aşadar, România (reprezentată de 7 studenţi) va organiza anul acesta săptămîna naţională alături de Moldova. Pentru a ne putea reprezenta culturile cît mai bine în cadrul acestui eveniment, avem nevoie de un capital logistic adecvat, pe care am dori să îl dobîndim prin intermediul dvs. Sponsorizarea se poate face prin diferite mijloace - contribuţii financiare, produse sau materiale promoţionale şi alte donaţii (vin, produse alimentare etc.). Ne-am bucura să vă avem ca partener la acest eveniment, parteneriat în urma căruia puteţi beneficia de spaţiu publicitar în cadrul materialelor promoţionale ce vor fi afişate şi distribuite în perioada „Săptămînii Naţionale", în spaţiile deservite Colegiului Europei. Ştim că în activitatea dvs. cotidiană sînteţi în contact permanent cu contextul european în care se regăseşte România. De aceea, v-am fi recunoscători pentru contribuţia dvs. la promovarea culturii româneşti a „Săptămînii Naţionale" - College of Europe, prin intermediul nostru, actuali şi viitori studenţi, reprezentanţi ai valorilor româneşti. În speranţa că v-am trezit interesul prin cele menţionate mai sus,  aşteptăm cu nerăbdare răspunsul dvs. şi vă stăm la dispoziţie pentru eventualele întrebări sau detalii.

        

ZIARUL TRICOLORUL, nr. 2656, 18.01.2013




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu