"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




marți, 15 ianuarie 2013

CONSUMAŢI APA MINERALĂ DIVORŢENI!



Astăzi, într-o singură oră, am refuzat mai multe posturi de televiziune din ţară, care m-au ajuns pînă la Strasbourg. Toate m-au rugat să intru, telefonic, în direct, pentru a comenta ceea ce ele cunosc ca „Divorţul Anului“. Sau „Circul Mitocanului“. Adică despărţirea perechii Andreea Marin - Ştefan Bănică. Junior. Neapărat junior. Adică cel pe care atîta l-a imitat Elvis Presley, pînă a dat ortul popii, a intrat în pămînt. Eu am fost prieten cu ta-su, Seniorul, care era un om remarcabil. Copchilul a jucat în „Liceenii“ şi se smiorcăia după Ilie Sîrbu. Pardon, Oana Sîrbu. Ca să fiu sincer, nu mi-a venit să cred că realizatoarele de la acele televiziuni vorbeau serios. Am devenit, oare, un ziarist de monden? Te bagi în troacă, te mănîncă porcii, sună o veche zicală românească. „Ce v-a venit să mă invitaţi să comentez scandalul ăsta? Eu am treburi mai importante, sînt în Parlamentul European, mă pregătesc să ţin un discurs diseară“. - „Da, dar dvs. faceţi rating“, a sunat, în linii mari, răspunsul lor. Am toată simpatia pentru aceste tinere, ba chiar le preţuiesc mult. De-aia nici nu le dau numele. Evident că le înţeleg, cîştigă o pîine în mod cinstit. Problema nu e că ele se gîndesc la mine în legătură cu asemenea teme. Problema este ceea ce se poate numi „spiritul public“. Asta îi interesează pe români? Că o moldoveancă şi un lăutar nu îşi pot păstra nici măcar a doua căsnicie, în care dau rateu? Ea, Andreea Marin, ce profesie are? E ambasadoare? Pe cine reprezintă? Pe fostul ibovnic, Ion Ţiriac, care aud că-i cumpără o casă la Monte Carlo, dacă tot l-a invitat el la Abatorul de la Balc pe primarul acestui oraş? Dar puştiul care se bîţîie ca un epileptic, pe nişte beţigaşe crăcănate, băgînd tremolo în glas, o fi vreo vedetă? Pentru care cîntec? Aaa... „S-o facem lată“... „Bubulina“... Mă, copii ai durerii... Aşa importanţi vă credeţi, încît un om ca mine să se ocupe de voi? N-am înţeles. Evident că, prin forţa lucrurilor şi prin oamenii cu care vin în contact, ştiu mult mai multe. Dar nu mă interesează. Divorţează nişte foşti copii, care au ajuns să aibă copii la rîndul lor, dar sînt imaturi, alergînd după cai verzi pe pereţi. Ce urmează? A treia căsnicie, pentru fiecare? Treaba lor. Din partea mea, n-au decît să-şi pună poalele-n cap şi s-o ia la trap. Într-o ţară care nici nu mai are după ce bea apă, e jenant ca subiectul la ordinea zilei să fie divorţul unor personaje pe care le spală la pielea goală prima ploaie a încercărilor vieţii. Am să beau în cinstea lor un pahar de apă minerală - nu Biborţeni, ci Divorţeni. Hai noroc!

CORNELIU VADIM TUDOR
Strasbourg, 14 ianuarie 2013


ZIARUL TRICOLORUL, nr. 2653,  15.01.2013




Un comentariu:

  1. Paradoxul unei natiuni ce a dat nastere unei pleiade de somitati culturale si stiintifice.
    Lumea e paralizata; au divortat doi oameni cu bani !!!
    Si uite asa, cel mai mare cantaret al Romaniei (sic), S. Banica jr. si cintecele sale : „S-o facem lată“... „Bubulina“ , in atentia tuturor posturilor de televiziune din motive de divort.



    RăspundețiȘtergere