"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




vineri, 8 iunie 2012

Mărturia unui etnic maghiar DE CE AM INTRAT ÎN P.R.M.?






De ce m-am înscris în PRM? Se miră lumea cînd aude acest lucru, de parcă s-a întors civilizaţia cu susul în jos şi politica a devenit „contra naturii". Trebuie să recunosc totuşi că, dacă aş fi auzit şi eu acum cîteva luni că un etnic maghiar, cetăţean român, a făcut acest gest, nu puţine mi-ar fi fost semnele de întrebare.
Probabil că dacă aş fi înghiţit această ştire pe nemestecate, m-aş fi încadrat în mentalul multora care judecă strict după aparenţe şi nu mai au răbdarea necesară pentru a afla şi motivele. Motive pe care aş vrea să le împărtăşesc celor care vor citi aceste rînduri pînă la capăt. Am 37 de ani, am trăit şi am experimentat timpurile comunismului, dar şi ale aşa-zisei democraţii. Mă refer la aşa-zisa democraţie, pentru că ştiţi şi voi, cei care aţi mai călătorit în alte ţări capitaliste din Europa cel puţin, că nu ne putem compara cu Germania, Austria, Marea Britanie, Olanda, Spania sau Ţările Scandinave. Ce ne deosebeşte pe noi de toate naţiunile acestea? În primul rînd, în aceste ţări se respectă şi se aplică legea. Corupţia e minimă, iar în caz că este depistată, cel în cauză şi-a luat „La revedere" de la cariera politică pentru totdeauna, şi în cazurile grave puşcăria îşi oferă serviciile doritorilor. Nu voi mai enumera şi alte motive, pentru că din punctul meu de vedere CORUPŢIA este infecţia care supurează nesecată de 22 de ani încoace şi nu pare să mai aibă leac. Am trăit şi am muncit în Spania şi Austria aproape 7 ani, însuşindu-mi şi cei „7 ani din vecini", pe lîngă cei de-acasă.
Am învăţat că nu te poate călca nimeni în picioare ca individ, demnitate şi onoare de cetăţean, cu toate că aveam doar un statut de oaspete cu drept legal de muncă şi de şedere. De asemenea, am învăţat că numai respectînd pot atrage şi respectul celorlalţi. Este atît de simplu să respecţi omul de lîngă tine, deoarece este la îndemîna oricui, precum respiraţia. În schimb, lipsa de respect se sancţionează destul de dur. În cazul României, respectul există, dar numai de o anumită parte. Dacă vorbim strict despre politică, cetăţenii simpli îşi arată respectul faţă de clasa politică prin vot. Dacă ne întrebăm de ce nu mai merg oamenii la vot în număr atît de mare ca la începutul anilor '90, răspunsul este clar. Au votat politicieni auto-proclamaţi respectabili şi cinstiţi, promisiuni deşarte şi chiar interlopi de cea mai joasă speţă. În ultimele sale zile din viaţă, regretatul Emil Hossu a spus că „Nu poţi iubi pe cineva care nu iubeşte pe nimeni...“.  O propoziţie simplă a unui actor eminent, dar care oglindeşte perfect istoria ultimilor 22 de ani, fără a mai fi nevoie de alte comentarii.
M-am înscris în PRM în data de 15 aprilie 2012, după 67 de zile de protest în Piaţa Universităţii. Am mai protestat şi în februarie 2011 în faţa Parlamentului, cerînd declararea nulă a Codului Penal şi a Constituţiei, deoarece erau grav încălcate de către preşedinte, primul-ministru şi coaliţia de guvernare. Dacă toţi aceşti înalţi demnitari ai Statului o încălcau şi nu ţineau cont de ele, mă gîndisem să le „uşurez“ munca, solicitînd şi eu anularea legilor şi Constituţiei. Nu m-am înscris niciodată în vreun partid, deoarece nu vedeam sensul implicării în politică. În primul rînd, ca să fii politician în România, unul de succes chiar, trebuie să minţi cu seninătate. Ceea ce nu pot şi nu-mi place. Pe urmă, ca să avansezi, trebuie să promiţi convingător. Din păcate, nu pot nici să-mi fixez o întîlnire cu prietenii pînă nu am certitudinea că pot să o fac la ora convenită. Cu toate acestea, am ales să mă înscriu într-un partid care nu este pe placul nici unui partid parlamentar. Nu este pe placul PDL şi USL, pentru că PRM-ul a criticat de fiecare dată corupţii care au alternat la Putere de 22 de ani încoace, iar toate aceste critici s-au adeverit. Dar, ce să vezi, nu s-a întîmplat nimic concret din punct de vedere legal, fiindcă au fost cu toţii la comanda Justiţiei şi Serviciilor Secrete. Nu este nici pe placul UDMR-ului, deoarece acesta, vrînd să fie tot timpul la guvernare, a dus politica şantajului şi tactica învrăjbirii dintre români şi maghiari, simulînd o stare de fapt care nu există. Simulînd totul doar pentru plăcerea de a fi votaţi. Atît de frumos şi de profesionist au simulat, pînă au dat naştere la încă alte două partide constituite pe criterii etnice, dar care, din păcate şi spre ruşinea mea de etnic maghiar, se ocupă cu provocări fasciste şi iredentiste, plimbînd cenuşa unui propagandist horthyst prin presă şi prin Ardeal, enervînd la culme pe toată lumea. Şi dacă asta nu a fost de ajuns şi convingător, iată că s-a iţit şi mustăcioara preşedintelui Parlamentului Ungariei împărţind bărbi, ignoranţă şi jigniri nu doar la adresa României şi a românilor, dar şi a maghiarilor din Ardeal, făcîndu-i şi pe aceştia, indirect, părtaşi la haos şi ură interetnică gratuită.
Am înţeles, sînt alegeri. E competiţie între candidaţi. În competiţia asta văd că în loc să se bată contracandidaţii în idei şi principii tête-a-tête, cum zice chinezul, PDL şi USL plătesc gras burtoşi cu ceafa lată să-şi spargă dinţii şi meclele la televizor. Mă gîndesc că, de fapt, miza la alegerile din toamnă va fi runda a doua la bătaia dintre români şi maghiari (?!). E vreun nou experiment PDL+USL, de care noi nu am aflat încă, sau doar se joacă între ei bambilici cu dinamita? Şi spunea cumva, cineva, că PRM ar fi un partid extremist? Cred că sînt de ajuns motivele pentru care am devenit membru al PRM. De 22 de ani încoace involuăm spre Comuna Primitivă, în loc să evoluăm ca un stat european, în care ne place să ne lăudăm că trăim. În aceste condiţii, echilibrul, demnitatea şi onoarea nu-şi prea au rostul. De aceea, fiindcă tot sînt alegeri, nu ar trebui să votaţi PRM, pentru că sînt alţii mai îndreptăţiţi să continue ce-au început. PDL şi USL „reformează“ prin rotaţie... Apropo, cu venirea noului entuziasm uselist, mai şopteşte cineva, cumva, pe undeva JOS BĂSESCU?!

P.S. Într-un număr viitor, am să relatez prima mea întîlnire cu dr. Vadim Tudor, preşedintele PRM, şi cum a decurs aceasta, într-o variantă mai destinsă şi haioasă. Mi-a dăruit şi două cărţi...

KAITAR ISTVAN JANOS
Membru PRM - Filiala Sector 1 Bucureşti

Ziarul TRICOLORUL, nr 2483 / 08.06.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu