"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




marți, 23 octombrie 2012

Mesaje primite de preşedintele PRM la biroul său din Parlamentul European (Strasbourg)



Numele meu este Cristian Călin, am 35 de ani şi vă scriu în legătură cu alegerile parlamentare care vor avea loc pe data de 9 decembrie 2012. În urmă cu un an şi jumătate, am luat hotărîrea de a candida la alegerile parlamentare din acest an. Intenţia a fost să candidez independent, prin urmare am început să strîng semnăturile necesare pentru depunerea candidaturii (2.000 de semnături, potrivit legislaţiei din 2008). După ce am mers în comunităţile româneşti din New York, Atlanta, Philadelphia, Detroit, Cleveland, Boston, Toronto, am reuşit să strîng aproximativ 1.500 de semnături, la care se adaugă alte cîteva sute obţinute în oraşul în care locuiesc, Chicago. Toate bune şi frumoase pînă cînd, cu 20 de zile înainte de expirarea termenului de depunere a candidaturii, BEC a hotărît dublarea numărului de semnături necesare pentru depunerea candidaturii. Oamenii care au fost alături de mine, deşi dezamăgiţi de această incorectitudine din partea celor de la BEC, m-au rugat să iau legătura cu dvs. pentru a vă cere permisiunea de a candida din partea PRM la aceste alegeri. Reprezint un grup de români patrioţi, inimoşi şi plini de energie. Dorim ca lupta noastră împotriva USL-PDL-FSN să-şi găsească susţinere în partidul pe care îl conduceţi. Îmi doresc extrem de mult să-mi acordaţi şansa să putem avea un dialog telefonic pentru a vă detalia CV-ul meu şi de ce cred că pot cîştiga acest colegiu. În speranţa că o să primesc un răspuns de la dvs., vă doresc toate cele bune. Cu deosebită consideraţie.
CRISTIAN CĂLIN
*     *     *

Stimate domn, îmi permit să vă contactez în calitatea mea de reprezentant permanent al Camerei Deputaţilor pe lîngă Parlamentul European. În primul rînd şi în măsura disponibilităţii dvs., aş dori să ne cunoaştem, să discutăm şi să convenim asupra modalităţilor concrete în care vă pot fi de folos. În al doilea rînd, ţin să vă informez în legătură cu întîlnirea pe care o voi avea mîine cu doamna Vassiliou, comisarul european pentru Educaţie, Cultură, Multilingvism şi Tineret. Profit, deci, de această ocazie pentru a vă lansa invitaţia de a ne cunoaşte şi pentru a discuta despre eventualele solicitări sau întrebări pe care doriţi să le adresaţi doamnei comisar. Rămîn la dispoziţia dvs. şi vă asigur, stimate domn, de întreaga şi sincera mea consideraţie.
TUDOR DOBRINESCU
*     *     *

Domnule Vadim, vă stimez şi vă respect de mult timp. Nu sînt de acord cu tot ce faceţi (mă refer la anumite declaraţii care nu vă fac onoare), dar avem multe în comun. Patriotism, sinceritate etc. Vin la dvs. cu o rugăminte: fata mea vrea să facă parte activă din familia dvs politică. Nu am timp pentru a mă ocupa de procedurile necesare pentru ea. Sincer, nu ştiu ce trebuie făcut. În ideea că aveţi o persoană care ne poate sfătui şi îndruma, vă mulţumesc anticipat. Sper că îmi veţi răspunde. Vă doresc, cu ajutorul lui Dumnezeu, să ajungeţi unde vă doriţi.
*     *     *

Mă numesc Maior Cătălin, sînt student la Facultatea de Ştiinţe Economice din Oradea, am 20 de ani, locuiesc în aceeaşi localitate şi aş dori să mă înscriu în Partidul România Mare. Vă rog să îmi spuneţi ce trebuie să fac pentru a fi membru PRM. Sînt un mare admirator al dvs. Aştept răspunsul dvs. Vă mulţumesc anticipat.
*     *     *

Aş dori să fac următoarea remarcă, probabil irelevantă şi nu ştiu dacă va ajunge la urechile dvs., dar ţin să fac o mărturisire, probabil neadecvată. Dacă aş putea fi milionar, mi-aş da toată averea, acceptînd să fiu din nou sărac, doar pentru a-mi împărtăşi cunoştinţele dvs. O zi plăcută, încă o dată, cu stimă şi respect.
ŞTEFAN DAN
*     *     *

Stimate domnule Vadim, mă numesc Mihaela şi locuiesc în Bruxelles, iar azi am fost în vizită la Parlament. V-am văzut şi stimîndu-vă foarte mult, vă salut şi vă scriu din acest sediu minunat, destinat turiştilor prezenţi în Europa. Eu sînt fotograf de meserie şi artistă şi vă apreciez în numele credinţei, al artiştilor şi al culturii curate şi adevărate. Cu multă stimă, de aici, de la parlamentarium, Mihaela, Bruxelles, 19 octombrie 2012.


ZIARUL TRICOLORUL, nr. 2600, 23.10.2012

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu