"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




duminică, 21 octombrie 2012

Extrem de grav: cu cîteva săptămîni înainte de alegerile parlamentare, echipele de vînători de oameni ale postului Antena 1 (Dan Voiculescu) au violat sediul central al PRM şi apoi au încercat să mă calce cu maşina!



Comunicat de Presă

Năravul din fire n-are lecuire! Fostul colonel de Securitate Dan Voiculescu face şi acum, la bătrîneţe, ce a făcut toată viaţa: vînează, toarnă şi terorizează oameni! Iată, pe scurt, ce s-a întîmplat într-o singură zi - cea de joi, 18 octombrie 2012. 

1) În jurul orelor 11,30, o echipă de filmare a postului Antena 1, condusă de ,,reporteriţa“ Gabriela Lupşa, a violat sediul central al PRM. Individa o însoţea pe o persoană bolnavă psihic, Mariana Moculescu, cunoscută pentru parazitismul ei social (face parte din anturajul Clanului Cămătaru) şi pentru insultele incalificabile aduse României şi Poporului Român. Deşi intruşilor li s-a explicat, civilizat, că nu li se permite accesul în clădire, ei au forţat intrarea şi au urcat pînă la biroul meu de membru al Parlamentului European - bruscînd oamenii şi filmîndu-i fără acordul lor. A fost chemat un echipaj de Poliţie, dar huliganii au fugit. Martori oculari spun că pe microfonul ,,ziaristei“ scria Antena 1. Poliţia a aplicat o amendă scandalagioacei Mariana Moculescu. La rîndul meu, am depus o Plîngere Penală pe adresa ministrului de Interne, în care am scris că în sediul PRM sînt documente importante ale formaţiunii pe care o conduc, precum şi listele cu candidaţii pentru Parlament. 

2) În cursul aceleiaşi zile, aceeaşi angajată a postului Antena 1, Gabriela Lupşa, s-a ţinut scai de mine şi de PRM, fiind amestecată într-o tentativă de crimă! La orele 24, eu am ieşit de la o emisiune a postului Kanal D, însoţit de 4 persoane: un consilier şi candidat la Parlament, dl. Florin Bădinici, o secretară şi doi şoferi. Nici nu am părăsit bine clădirea, că o maşină (jeep Mercedes, de culoare neagră) a venit din spate, în viteză, trecînd la cîţiva centimetri de mine şi barîndu-mi drumul către maşina mea. A fost un moment de groază, tuturor celor din jurul meu le era clar că acel vehicul a încercat să mă calce! Din maşina bezmetică a coborît numita Mărioara Zăvoranu (fostă vînzătoare la aprozar şi la carmangerie, actuală patroană de cimitir, unde practică evaziunea fiscală, descreierată care şi-a băgat propriul bărbat la puşcărie, în anii '80), însoţită de aceeaşi salariată a Antenei 1, Gabriela Lupşa - în spatele lor se aflau nu mai puţin de 3 operatori (?!) ai acelui post, care filmau non-stop. Această ,,echipă a morţii“ venea din apropiere, de la emisiunea lui Dan Capatos. Toată lumea a priceput că eu fusesem pîndit şi urmărit, pentru a fi lovit cu maşina sau, cel puţin, pentru a fi tîrît într-un scandal. Mahalagioaica Mărioara Zăvoranu a început să mă înjure ca o birjăreasă - evident, nu i-am rămas dator, mai ales că se încercase lovirea mea cu maşina. Bătrîna escroacă a sărit la bătaie, lovindu-i, efectiv, pe însoţitorii mei şi rupîndu-le hainele. Cu mare greutate am reuşit să ne urcăm în maşina noastră şi să plecăm. 

Acestea sînt faptele. Mîine ce mai au de gînd să facă hingherii lui Dan Voiculescu? Vor da buzna peste mine, în casă? Îmi vor ataca familia? Acest securist îmbătrînit în rele îşi închipuie că, hărţuindu-mă pe mine, o să crească făcătura lui de partid-televizor, de la 1% pînă la pragul viselor sale paranoice? Este o ruşine pentru tandemul Crin Antonescu - Victor Ponta că are ca aliat un asasin. Şi aceşti nemernici vor să conducă România? Niciodată.

Dr. CORNELIU VADIM TUDOR,
Preşedintele Partidului România Mare,
Membru al Parlamentului European
19 octombrie 2012


ZIARUL TRICOLORUL,  nr. 2598, 20.10.2012

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu