"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




joi, 15 decembrie 2011

Mesaje primite de preşedintele PRM la biroul său din Parlamentul European


Stimate domnule Vadim Tudor,

În primul rînd, vă urez „La Mulţi Ani!“ pentru ziua de naştere din 28 noiembrie, multă sănătate şi noroc. Dumnezeu să vă binecuvînteze în tot şi să vă ajute să ajungeţi noul preşedinte al României, ca să aduceţi dreptatea, pe care atîţia oameni o doresc.
Am încredere că o să mă ajutaţi şi pe mine să găsesc dreptatea care mi se cuvine, să reuşim să scădem corupţia şi discriminarea din Cleveland, în special în ceea ce le priveşte pe femei.
În America este teribil să fii femeie sau bătrîn, pentru că te jupoaie toţi, din toate părţile. Sper că aţi primit primele mele scrisori şi scrisoarea unuia dintre avocaţii care m-au prăduit. Acum intenţionează să mă prăduiască încă o dată guvernul american şi să mai ia ceva bani de pe urma mea, folosind minciuna, în care este expert. Deşi sînt în America de 25 de ani, ştiu multe lucruri cu privire la dvs., de la mătuşa mea din Bucureşti, care are 81 de ani şi cumpără revista dvs. de cînd a apărut. Este o femeie cu mintea încă bună la vîrsta ei. A fost ingineră, şefă la Fabrica de produse zaharoase „Delicia”.
Domnule Vadim, pe 8 decembrie, pe canalul TV Univision, a fost ceva foarte interesant din Cleveland, pe cînd la dvs. era 3 dimineaţa. Emisiunea se cheamă „La Amenaza Irani” şi se referea la ce v-am scris  eu despre Iran, un mare pericol şi pentru America
Dumnezeu să vă protejeze şi să vă binecuvînteze, pe dvs. şi toată familia.
Sincer, cu respect.

MARCELA TARACHIN
Cleveland
7 dec. 2011

================================

Stimate dl. Vadim Tudor,

Permiteţi-mi să vă adresez, în numele meu şi al  colegilor mei,  calde felicitări cu ocazia  zilei dvs. de naştere .
Vă doresc multă fericire, sănătate şi  mult succes atît pe plan profesional, cît şi  în viaţa personală.
 Cu cele mai bune urări,

EDVARD KOZUŞNÍK,
Membru al Parlamentului European
Praga, 22 noiembrie 2011

================================

Stimate domnule Vadim Tudor Corneliu,

Este o onoare pentru noi de a vă transmite direct aceste 2 documente, în calitatea dvs. de reprezentant ales pentru naţiunile europene.
E.P.R. este o asociaţie apolitică şi neimplicată în viaţa religioasă, fondată de refugiaţii politici din Europa.
Nu dorim decît să vă aducem la cunoştinţă o situaţie gravă existentă în România.
Chiar dacă ţara dumneavoastră face parte din Uniunea Europeană, Justiţia şi Democraţia sînt departe de fi funcţionale.
Ignorarea aceastei situaţii critice şi nepedepsirea politicienilor României şi a foştilor criminali de război vor avea în viitor consecinţe dramatice pentru întreaga Europă, aşa cum s-a întîmplat în cazul crizei din Grecia! Vă rugăm să citiţi  cele 2 pagini şi să încercaţi să ne ajutaţi în găsirea unei soluţii pentru rezolvarea problemelor prezentate.
Un răspuns de numai 10 cuvinte  din partea dvs.,  ne-ar putea fi de  un imens ajutor!
Vă mulţumim anticipat pentru atenţia acordată scrisorii noastre.
 Primiţi, vă rugăm, expresia celor mai respectuoase sentimente.

ALEXANDRE MINEAU,

Preşedintele EPR
Franţa -Antony
noiembrie 2011

Ziarul TRICOLORUL, nr 2345 / 16.12.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu