"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




luni, 24 octombrie 2011

Mesaje primite de preşedintele PRM la cabinetul său din Parlamentul European (Strasbourg)

 
Vă urmăresc cu deosebită plăcere apariţiile TV. Sînt convins că ţara ar fi avut alt parcurs dacă aţi fi fost preşedintele României. Eu mai sper că trebuie să ne scoată cineva din acest marasm. Numai dumneavoastră aveţi cu adevărat această putere. Admir nespus activitatea dumneavoastră şi m-am uitat cu plăcere la colecţia de autografe celebre pe care o aveţi. Tare mi-aş dori să le văd, dar este, din păcate, imposibil. Sînteţi singurul bastion al dreptăţii, cinstei, onoarei, luptei adevărate pentru popor.
Mă numesc Costel Savin, am 61 de ani, sînt inginer horticol, pensionat medical de invaliditate, am gonartroză la ambii genunchi.
De 3 ani, nu mi-am părăsit apartamentul. După ce ajungi la pensie, nu te mai bagă nimeni în seamă.
De la vîrsta de 10 ani sînt filatelist împătimit. Acum, această pasiune mi-a devenit principala ocupaţie. Din păcate, pensia modestă, de 10,8 milioane de lei vechi, după 33 de ani de muncă (am fost şef de fermă şi inspector municipal de protecţie civilă), nu-mi permite să achiziţionez timbre, deoarece am multe medicamente de cumpărat. Scriu pe la instituţii, ambasade, consulate, şi-i rog să-mi trimită plicuri de corespondenţă cu sau fără timbre lipite, pe care le colecţionez cu plăcere. Este păcat ca aceste bucurii filatelice să fie distruse sau aruncate - şi nici nu costă mare lucru să faci o bucurie imensă unui pasionat. Am avut şi unele succese în demersurile mele, dar rare. Mă interesează plicuri de corespondenţă, timbre, cărţi poştale, vederi, documente cu timbre fiscale, orice are timbru lipit sau foto şi ştampile. Dacă puteţi să mă sprijiniţi cu orice material filatelic, adresa mea poştală este: Savin Costel, Str. Traian, nr. 5, bl.E3, sc. 2, ap. 14, Calafat – jud. Dolj, 205200. România.
Vă rog să încercaţi să mă puneţi în legătură cu persoane care m-ar putea ajuta. Am fost leu pe cîmpiile patriei, acum sînt pasăre în colivie! Aşa să vă ajute Dumnezeu.
Cu respect şi apreciere.

Ing. COSTEL SAVIN

* * *

Domnule preşedinte al Parlamentului European, Jerzy Buzek,

Mă numesc Nicolae Maraloiu şi locuiesc pe B-dul Ion Mihalache nr. 26, bloc 6 S 14, etaj 4, ap. 54, interfon 54, Sector 6, Bucureşti, România. Între anii 1994 şi 1996, am fost militar în Armata Română, în Batalionul de Infanterie 2 Călugăreni, cu care am fost în misiunea UNAVEM 2 din Angola. În decembrie 1995, am fost diagnosticat cu schizofrenie paranoidă cronică. Acum sînt militar în rezervă, primind o pensie medicală de invaliditate gradul II. Din partea Ministerului Apărării Naţionale al României primesc o pensie lunară de 73 euro (310 lei noi).
Serviciul pentru ajutorarea persoanelor cu handicap din Sectorul 6 îmi acordă o sumă de  de 54,5 euro (234 lei noi), tot ceea ce îmi permit să cheltuiesc eu timp de o lună.  Mi-e foarte greu să trăiesc din aceşti bani. Acum 2 ani, i-am scris fostului ministru al Apărării Naţionale, Teodor Meleşcanu. Dînsul mi-a răspuns că suma pe care o primesc este corectă. I-am scris domnului Corneliu Vadim Tudor  deoarece am încredere că domnia-sa vă va trimite, cu siguranţă, mesajul meu. Mulţumesc foarte mult pentru înţelegere.
NICOLAE MARALOIU

* * *
Domnule europarlamentar Corneliu Vadim Tudor,

Ma numesc George Bălaşa, cetăţean româno-american. Vă aduc la cunoştinţă următoarele:
În anul 2007, am deschis un cont la Banca Credit Europe Bank, Filiala Braşov România, cu suma de 1.000.000 de dolari. În anul 2010, în luna iulie, soţia mea a mers la Bancă pentru a face un transfer de 350.000 de dolari în Statele Unite, pentru achitarea unei case pe care eu o cumpărasem şi trebuia să o plătesc pe data de 23 iulie. La o săptămînă după iniţierea transferului, banii nu îmi intrau în contul din SUA.
Soţia mea, văzînd că banii nu ajung în contul meu, a mers înapoi la Banca Credit Europe, cerînd explicaţii în legătură cu banii care nu ajungeau în SUA. În Statele Unite, eu mă interesam de 2-3 ori pe zi la banca unde trebuiau să ajungă banii. După încă 7-8 zile, soţia primeşte un răspuns de la bancă şi i se explică faptul că sîntem cercetaţi pentru spălare de bani. În sfîrşit, în data de 12 august 2010, a fost descoperită frauda de la Credit Europe Bank, iar direcoarea de operaţiuni a fost reţinută. La declanşarea investigaţiilor, banca a început sa returneze bani deponenţilor care rămăseseră cu conturile goale. Aceşti deponenţi sînt în număr de peste 500. La data descoperirii jafului, în bancă figuram cu 720 de dolari. Soţia mea a fost forţată sa semneze o convenţie confidenţială, între client şi bancă, în care se menţiona că e mulţumită cu suma restituită şi nu are dreptul să dea banca în judecată pentru daunele produse şi pentru restul banilor, iar dacă nu semnează nu va primi nici un ban. Soţia mea a recuperat 75% din suma pe care o aveam în bancă, aceasta nedorind să îmi ia în considerare convenţiile de depozit, spunînd că aceste documente, pe care le-am primit timp de 3 ani, nu se găsesc în înregistrările băncii. În ianuarie 2011, eu am venit în România şi, cu toate actele pe care le primisem de la bancă, am făcut reclamaţie la Protecţia Consumatorilor Braşov. Răspunsul a fost că toate actele pe care le-am depus nu se găsesc în evidenţa băncii, iar în timpul legal voi primi restul banilor, cu dobînda aferentă. Nici în ziua de astăzi nu am primit restul de bani. De aceea, mă adresez Parlamentului European, în speranţa că voi primi un ajutor. Am toate documentele primite de la bancă, ştampilate şi semnate,  şi pot să justific suma pe care o aveam şi banii pe care îi am de recuperat.
Cu stimă.
GEORGE BĂLAŞA

Ziarul TRICOLORUL, nr 2301 / 25.10.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu