"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




miercuri, 2 noiembrie 2011

Decizie PRM 03 noiembrie 2011 !

Ziarul TRICOLORUL, nr 2309 / 03.11.2011

Un comentariu:

  1. Povestea Cutramuratoare a lui Mihaita Caldararu

    Şi-a trăit copilăria în orfelinate, lipsit de căldura mamei. A îndurat bătăi şi a fost abuzat sexual, iar la 18 ani a părăsit centrul de plasament. Acum, Mihai Căldăraru are 25 de ani, se luptă cu sărăcia şi nu îşi găseşte un loc de muncă.

    Abandonat într-un orfelinat încă de la naştere, Mihai a crescut printre străini. Nu a simţit doar lipsa dragostei materne, ci şi durerea bătăilor. La vârsta de 13 ani a fost abuzat sexual. Când a împlinit 18 ani a fost reintegrat în familie. „Mi-am regăsit mama, însă, din păcate, este grav bolnavă. Are hepatită C şi este dărâmată. Locuim într-un demisol – eu, mama şi încă cinci fraţi. Tot cu noi stă şi tata, însă el a divorţat de mama. O ducem foarte greu. Subsolul este proprietatea mamei mele. L-a cumpărat după ce i-a fost repartizat de Primăria Sectorului 2, unde a lucrat ca femeie de serviciu”, ne-a povestit Mihai.

    A absolvit Şcoala Populară de Artă
    „ Am reuşit să termin Şcoala de Arte şi Meserii, apoi am absolvit Şcoala Populară de Artă. Am făcut şi un curs de inspector de resurse umane. Trăim din 230 de lei, pensia mea de handicap. Eu sufăr de epilepsie şi hipermetropie la ambii ochi. Numai medicamentele, pentru mine şi mama, ar costa peste 1.000 de lei pe lună, de aceea amândoi ne aflăm în imposibilitatea de a urma tratamentele prescrise. Locuim şapte suflete în două camere mici”, spune tânărul.

    Ar vrea să muncească
    „Din pricina bolii de care sufăr, angajatorii se cam feresc. Aş vrea să muncesc, dar nu găsesc nimic. Acum sunt voluntar în cadrul unui ONG – Asociaţia Europeană pentru Protecţia Omului şi Protecţia Copilului. Am depus, anul trecut, o cerere la Primăria Sectorului 2, pe raza căruia am domiciliul, pentru o locuinţă socială, dar nu am primit încă răspuns. Voi depune şi în acest an una. Ne-ar trebui şi un ajutor social pentru că trăim de pe o zi pe alta”, susţine tânărul.

    Cine vrea să-l ajute pe Mihai Căldăraru poate face donaţii în contul RO31BTRL04401201K33658xx, deschis la Banca Transilvania, Sucursala Bucur-Obor.



    http://www.youtube.com/watch?v=oUOLNamgnJA

    RăspundețiȘtergere