"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Aseara la emisiunea "Acces Direct" !

Emisiunea poate fi revazuta, deruland la minutul 35:00 , aici:

http://accesdirect.a1.ro/emisiune/Acces-Direct_8107.html

2 comentarii:

  1. Buna ziua,
    V-am auzit spunand la televizor, ca impreuna cu doamna Paula Iacob veti incerca sa opriti cumva omorarea cainilor. Va multumesc pentru acest lucru si imi doresc ca tot ceea ce veti face sa fie un succes rasunator! Iubesc foarte, foarte mult animalele si desi sunt bugetar cu un salariu foarte mic (815 lei/luna), vreau sa va spun ca am renuntat la multe lucruri pentru mine ca sa le pot cumpara mancare lor! Nu regret nicio clipa faptul ca dorm cu un pulover pe mine si cu caciula din dorinta de a face economie si a avea bani pentru mancarea lor! Cand ajung seara acasa imi dau seama cat de fericiti sunt cand ma vad si cat de mult se bucura de prezenta mea! Asta imi tine si de foame si de cald! Este o calitate si o binecuvantare de la Dumnezeu sa poti iubi un animal, indiferent care este acela! Ma cinsider superioara si ii consider superiori din toate punctele de vedere pe toti cei care au capacitatea de a intelege ce inseamna sa iubesti cainii fara stapan!
    Din pacate la mine in oras, in Titu--Dimbovita, primarul ii otraveste periodic!
    Simona

    RăspundețiȘtergere
  2. Stimate domnule Vadim unde va pot contacta? V-am trimis mailuri peste tot, dar se pare ca nu ajung la dvs. Doresc sa vorbesc cu dvs. despre website-uri. ma puteti contacta dvs la itmagia@yahoo.com (din motive obiective nu va pot da mai multe amanunte, numar de tel, etc.

    RăspundețiȘtergere