"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




joi, 23 iunie 2011

Mesaj aniversar

DRAGĂ DOMNULE DR. CORNELIU VADIM TUDOR,

Vă scriu de pe patul de spital, după 9 luni de suferinţă, cu piciorul amputat (diabet şi arterită), fiindcă ultimul număr al revistei „România Mare” mi-a reamintit că formaţiunea al cărei fondator sînteţi aniversează 20 de ani de la înfiinţare. Prilej plăcut pentru mine de a ura Partidului România Mare, preşedintelui său, dr. Corneliu Vadim Tudor, şi tuturor membrilor acestuia noi succese în activitate, La Mulţi Ani, spre binele Poporului Român şi cele mai bune gînduri. Am fost aproape de acest partid din prima zi cînd, în Piteşti, a început, într-o casă particulară, pe Str. HCC (actuala Armand Călinescu), cu gardul lipit de actualul Colegiu Naţional „I.C. Brătianu” (pe atunci Liceul „Nicolae Bălcescu”), apoi pe Str. C.A. Rosetti, acum pe Str. Sfînta Vineri. Pe dl. Corneliu Vadim Tudor l-am cunoscut în redacţia revistei „Săptămîna”, unde mă îndrumase să colaborez marele scriitor EugenBarbu, ştiind că am absolvit Facultatea de Filologie şi că sînt jurnalist local, în Piteşti.
Am fost pe lista PRM la ultimele alegeri locale.
Acum am 70 de ani şi am rămas un soldat credincios al PRM. La a 15-a aniversare, în Argeş a fost o mare manifestare în Parcul Ştrand, cu insigne, mici şi bere, cu mii de oameni. Acum... din păcate, pe această criză, nimic!
Vă urez tuturor La Mulţi Ani! Partidul România Mare să dăinuie în veac, să salveze România!
Gînduri bune pentru liderul Vadim Tudor, membru al Parlamentului European, numai bine familiei sale şi fetiţelor, modele de intelectuali desăvîrşiţi, cu credinţă şi frică de Dumnezeu.
Cît voi mai trăi, vă iubesc şi vă consider exemplul meu de urmat. PRM rămîne partidul cel mai patriot şi cinstit.

Prof. VIRGILIU MARTINESCU

http://www.ziarultricolorul.ro/special/mesaj-aniversar.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu