"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




vineri, 2 august 2013

OBAMA PLUS!



Am primit, pe canale diplomatice, lista ţărilor şi organismelor internaţionale la care SUA NU au ambasadori. Am analizat-o cu maximă atenţie, atît ca şef de partid şi şef de publicaţii, cît şi în calitatea mea de membru al Comisiei de Politică Externă a Parlamentului European. E o situaţie gravă şi fără precedent. Am să dezvălui numele cîtorva dintre aceste „găuri negre“ ale unei diplomaţii cu mari tradiţii, dar care, acum, pe fondul luptei dintre preşedintele Barack Obama şi Senatul american - afectat de neoconservatori, adică de republicani - a intrat în impas. E bine de ştiut că ambasadorii nominalizaţi de preşedinte trebuie confirmaţi de Comitetul pentru Relaţii Externe al SUA, dominat de democraţi, dar nu suficient de clar (trebuie 2/3 din voturi). Acesta e motivul pentru care ambasadorii propuşi de acest Om al Păcii nu sînt aprobaţi. După 6 ani de prezenţă, activă, la Casa Albă, Barack Obama a avut timp să se exprime ca un astfel de Om al Păcii. O calitate specifică mai multor preşedinţi democraţi, din Istoria Americii. E negru, unii fac glume proaste, folosind infamul cuvînt „cioroi“ (Doamne, iartă-mă!), dar el este, de fapt, Porumbelul.
Acel Porumbel care, după cele 40 de zile şi nopţi ale Potopului lui Noe, apare cu o mică ramură de măslin în plisc, vestind Pămîntul. Dar, iată o foarte sumară listă a acelor ţări şi structuri unde, deşi au fost nominalizaţi, ambasadorii NU au fost confimaţi de „ulii războiului", aşadar nu se pot prezenta la post, iar interesele americane nu sînt apărate: * Africa de Sud * Australia * Austria * Belgia * Brazilia * Chile * Danemarca * Germania * Grecia * Italia + San Marino * Japonia * Marea Britanie * NATO * Olanda * ONU * OSCE * Peru * Portugalia * Spania + Andorra * UNESCO. Aşa după cum se vede, România nici măcar aşa nu e menţionată. De ce? Pentru că nu are onoarea nici măcar să aibă un ambasador nominalizat! Bine, în schimb, că au fost confirmaţi de acel comitet al Senatului SUA ambasadorii din, atenţie: Burkina Faso, Ciad şi Libia! Aşadar, republicanii pun mai mare preţ pe reprezentarea Americii în Burkina Faso decît la ONU, NATO, UNESCO, OSCE şi în Marea Britanie, Germania, Spania, Japonia, Australia, Brazilia şi în alte foarte importante centre de putere ale lumii contemporane. Această situaţie inacceptabilă se înregistrează în contextul resetării relaţiilor dintre America şi Rusia. Care au ales calea dialogului, nu a confruntării. Dar această cale e contrară doctrinei mccarthyste şi intereselor producătorilor de arme ale morţii. Iată de ce eu, unul, m-am bucurat de revenirea la Casa Albă din Moscova, a lui Vladimir Putin - pentru cel de-al III-lea mandat. Iată de ce este imperios necesar ca şi Barack Obama să beneficieze de un al III-lea mandat, pentru a continua lucrarea sa, închinată Păcii. Eu, unul, îl compar pe acest tînăr cu Nelson Mandela. Pe Obama nu am avut onoarea să-l cunosc; atîta doar, la ceremonia de învestitură, în primul mandat, i-am trimis, prin Prinţul Paul, care participa la unul din banchete, cartea mea „Poems“, tipărită la Torino, în 7 limbi străine. Dar pe Mandela l-am cunoscut bine, am fost la el acasă, în Pretoria. Amîndoi sînt ca nişte copii mari. Au un suflet curat. Unul iese, încet-încet, din scenă, la cei 95 de ani ai săi. Celălalt, însă, e încă atît de tînăr şi doctrina lui trebuie ajutată să triumfe. Scrie această pledoarie un om care a fost la Hiroşima. Acolo, în Cartea de Onoare a Memorialului Atomic, o vizitatoare din America a scris: „Nu avem decît o lume - păstraţi-o!“. Tot astfel voi spune şi eu: păstraţi această lume, care e suprema creaţie a Domnului. „Fiindcă atît de mult a iubit Dumnezeu lumea“… Aşa sună acel splendid verset din Evanghelia lui Ioan. Mă rog la Tatăl Ceresc să dea minte Americii şi să-i acorde un al III-lea mandat unui om care nu a atacat nici Iranul, nici Siria, nici alte ţări-problemă, deşi ştiu că s-au făcut presiuni asupra lui. La vremuri excepţionale este nevoie de măsuri excepţionale. În definitiv, F. D. Roosevelt a avut 4 mandate. În concluzie, Obama Plus!

CORNELIU VADIM TUDOR
1 august 2013




ZIARUL TRICOLORUL, Anul X, nr. 2789, VINERI 2 AUGUST 2013




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu