"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




marți, 12 martie 2013

Cîntece de petrecere - N-AM VĂZUT AŞA FEMEIE...



I. N-am văzut aşa femeie
De cînd mama m-a făcut
Se îmbracă-n două ore
Se dezbracă la minut.

Refren: Mîndra mea-i politicoasă
Unde-i pui mîna, te lasă.
Frumoasă-i prinţesa mea
Ca o stea de cinema.

Ay, ay, ay, ay
Săriţi, băieţi, pe cai!
Ce poftă am
Să-i tragem un bairam!

Ay, ay, ay, ay
Am fost un mare crai
N-am ce să fac -
Un drac mi-a pus capac!

II. N-am văzut aşa muiere
Bombă sexy, cu scîntei.
Ochii văd, inima cere
Nu mai pot de dragul ei.
Daţi-mi vin, ca să fac faţă
Că e tare iubăreaţă!

CORNELIU VADIM TUDOR
Acest text a fost scris pentru Gh. Turda, aşteptînd să fie pus pe muzică.

20 febr. 2013


ZIARUL TRICOLORUL , nr. 2693, 12.03.2013 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu