"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




luni, 26 noiembrie 2012

Candidatul PRM pentru colegiul 4 Iaşi care cuprinde: Centru, Păcurari, Gară, Copou, Alexandru Cel Bun, Dacia, Mircea cel Batrân şi Valea Lupului





Mă numesc Ciprian Zamfir, candidez din partea partidului ROMÂNIA MARE (PRM) pentru un mandat de senator în colegiul 4 Iaşi care cuprinde: Centru, Păcurari, Gară, Copou, Alexandru Cel Bun, Dacia, Mircea cel Batrân şi Valea Lupului. Unii ieşeni mă cunosc, dar pentru mulţi sunt o persoană necunoscută. Din acest motiv aş dori să mă prezint: sunt un om tânăr, am 34 ani, născut, crescut şi format în Iaşi. Sunt căsătorit şi am 4 copii. Profesia mea este inginer mecanic, lucrez în domeniu şi în ultimii ani coordonez activitatea la o firmă de profil. Am decis să intru în politică din mai multe motive.
Ca mulţi dintre dumneavoastră sunt mâhnit şi revoltat de starea în care se află România şi poporul nostru, de nivelul din ce în ce mai scăzut de trai pe care îl avem datorită modului în care am fost conduşi şi guvernaţi. Trăim cu toţii în Iaşi, oraş cu o mare istorie multiseculară, cu mari tradiţii culturale şi economice. Oraşul nostru, ca de altfel întreaga Moldovă, au fost uitate şi ignorate de guvernanţii care s-au succedat din '89 şi până azi. Marea industrie cu care se mândrea Cetatea de pe cele 7 coline a fost distrusă nemilos aproape în totalitate.
Pe locurile unde s-au aflat fabrici emblematice cum ar fi Nicolina, Ţesătura, Terom, Mase Plastice, Bere „Zimbru” şi multe altele, se află astăzi hipermarketuri sau bate vântul pe terenurile virane în urma demolării fără discernământ şi scrupule. Zecile de mii de disponibilizaţi au îngroşat rândurile şomerilor, au luat drumul altor meleaguri sau al străinătăţii, ori trăiesc de la o zi la alta. Tinerii intelectuali, absolvenţii marilor universităţi ieşene, între care numeroşi medici, părăsesc oraşul şi ţara, fiind lipsiţi de perspective şi de şanse. Iată doar o parte dintre motivele care m-au determinat să intru în politică şi acum să candidez.
Împreună putem reda demnitatea şi prosperitatea oraşului, judeţului nostru şi a ţării. Obiectivele mele, dacă voi primi girul votului dumneavoastră sunt: o legislaţie mai bună care să aibă ca efect facilitarea dezvoltării economice şi atragerea de investiţii puternice şi în zona noastră, în paralel cu sprijinirea micilor şi marilor investitori autohtoni din industrie şi agricultură. Aceste potenţiale investiţii vor duce la crearea de noi locuri de muncă. Voi susţine toate demersurile pentru deschiderea Iaşului către Europa: aeroport la standarde internaţionale, autostrada Est-Vest, completarea şi terminarea lucrărilor la şoseaua de centură a Iaşului, modernizarea infrastructurii din municipiu şi judeţ.
Pentru îndeplinirea acestor deziderate şi a multor altor obiective vizând viitorul nostru, vă cer stimaţi ieşeni, votul dumneavoastră la 9 decembrie 2012. Pentru mine politica are principii şi nu interese. Împreună putem învinge maşinăriile de partid şi să readucem bucuria în sufletele oamenilor.

Mott-ul meu este să îndrăznesc pentru a învinge, am îndrăznit acum urmează să înving.



https://www.facebook.com/ciprian.zamfir.79




Un comentariu:

  1. Buna ziua.
    Ca iesean am speranta ca iesenii din colegiul 4 vor vota pentru Senat pe dl.ing. Zamfir Ciprian, un candidat nou si de perspectiva pentru orasul nostru.
    Votati Zamfir Ciprian!

    RăspundețiȘtergere