"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




marți, 31 ianuarie 2012

Am dat în judecată cuplul comic-fantezist Radu Popa Prostul - Şantajistul din Caracal

Comunicat de Presă

Pe fondul duplicităţii scandaloase a C.N.A., care dă amenzi grele unor posturi de Televiziune incomode, dar se face că plouă faţă de aberaţiile debitate de oficinele Puterii - firma de bucătărie (cu igrasie) OTV îşi continuă campania de-a dreptul schizofrenică împotriva mea şi a PRM. Astfel, după ce unii dintre „homleşii“ care bîntuie acolo, după miezul nopţii, ca nişte strigoi, au debitat că eu aş fi fost amantul Elenei Ceauşescu (?!), că aş bea pînă mă cară oamenii mei în spate (?!), dar şi că aş avea o avere de 30.000.000 de euro (?!), porcării pe care C.N.A. nu le-a sancţionat, în nici un fel, deşi Legea obligă la aşa ceva - în noaptea de luni spre marţi (30/31 ianuarie a.c.) a mai avut loc o „şezătoare“ a babelor la uluci şi a boschetarilor la aburul cald ieşit prin chepengurile canalizării. La ora la care OTV atinsese vîrful de audienţă (0,5 puncte, „Minutul de Tinichea“), adică pe la 2 noaptea, microcefalul Radu Popa a lătrat ceva de o stupiditate fără margini: cică „Vadim Tudor (adică eu) şi-a făcut vacanţa la Paris, alături de Adriean Videanu“ (?!). Iar puradelul din Caracal scria la „tablă“, după dictare, minciuna cu pricina. Este evident că totul e o invenţie a micului bişniţar din Giurgiu, care n-are nici o meserie, ci aleargă de nebun să dea tot felul de „ţepe“, sub aparenţa anchetelor de presă - derbedeul e bolnav mintal şi prevăd că n-o să moară în patul lui, fiindcă prea îşi forţează norocul şi se crede deştept, deşi el e un cretin sadea.
N-am nici un fel de relaţie cu numitul Adriean Videanu care, din ţigan vînzător de varză în Piaţa Moghioroş, a ajuns multimiliardar în euro. Cît despre „vacanţe la Paris", aşa ceva e ridicol, n-am fost, niciodată, în vacanţă în Capitala Franţei, nici măcar cu familia mea, darmite cu zarzavagiul din Videle!
Aceleaşi puşlamale nespălate, Radu Popa şi Dan Diaconescu, au mai minţit că PRM ar avea o alianţă, în Primăria Capitalei, cu PDL - adevărul e altul, desigur: era vorba de un protocol de colaborare pe plan gospodăresc-administrativ, la nivelul Consiliului General al Municipiului Bucureşti, pe care eu însumi, ca să nu mai existe discuţii, l-am rupt cu mîna mea, în public, la o Conferinţă de Presă din anul 2010.
În aceste condiţii, anunţ că i-am dat în judecată pe cei doi aurolaci, Radu Popa şi Dan Diaconescu, pentru calomnie şi difuzare de informaţii mincinoase, solicitînd în instanţă daune de cîte 10 miliarde de lei vechi, de la fiecare - bani pe care îi voi folosi în scopuri umanitare, pentru ajutorarea copiilor handicapaţi (ca şi ei). Totul are o limită, chiar şi în abjecţie!
Este evident că eu am stricat toate socotelile puradelului puşcăriabil din Caracal, care pozează în critic al Puterii, dar, în realitate, el e o slugă a găştii lui Traian Băsescu. Făcătura lui de partid, PP-DD, n-a depăşit, niciodată, 6% - dar e umflat cu pompa tocmai de „ciocoii pofticioşi", cu care pretinde că se luptă.


CORNELIU VADIM TUDOR,
Membru al Parlamentului European,
Preşedintele Partidului România Mare
31 ianuarie 2012



Ziarul TRICOLORUL, nr 2379 / 01.02.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu