"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




vineri, 13 decembrie 2013

Lirică religioasă - Ecouri la Psalmul 23



Chiar de-am să trec prin Valea umbrei  morţii
Eu nu mă tem, căci sînt cu Dumnezeu
Acum, cînd ateismul ia proporţii
Eu singur stau de veghe, ca un Leu.

În jurul meu se prăbuşeşte-o lume
Ce grav se sparge tabla de valori!
Apocalipsa zilnic face glume
Tu, omule, eşti pregătit să mori?

Mileniul III, în catifea de doliu
Face parada modei în direct
Nu mai avem speranţă, nici orgoliu
Analfabeţii n-au nici un respect.

Programele de ştiri ne toacă nervii
Bolnavi de rating, sîntem puşi la zid
Regii dispar, vin la putere servii   
Se-nchid biserici, birturi se deschid.

Păstor al meu, Tu luminează-mi calea
Ticăloşit mă simt, mai rău ca Iov
În rîul viu care brăzdează Valea
Un demon dă cu Coktail Molotov.

Ce greu se mai păstrează echilibrul
Pe-o navă bîntuită de furtuni!
Iar se înfruntă Dunărea cu Tibrul
Nu-i pace sub măslinii cei nebuni.


Oh, Doamne, ce-ai de gînd cu lumea asta?
Nu vezi instictul ei sinucigaş?
Simt că-n curînd ne va lovi năpasta…
Moloz va creşte unde-a fost oraş.

Nu vreau să mor, sau de va fi să fie
Ajută-mă de rîs să nu mă fac.
Chiar de-am să trec prin Valea cea pustie
Tot voi găsi o umbră de copac.

Tot am să beau din apa nemuririi
Şi-am să mă văd cu morţii mei iubiţi.
Tu ai creat întreaga Lege-a firii
Şi îi salvezi pe cei făgăduiţi.

CORNELIU VADIM TUDOR
11-12 decembrie 2013

Strasbourg




ZIARUL TRICOLORUL, Anul X, nr. 2882, VINERI 13 DECEMBRIE 2013




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu