"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




luni, 23 decembrie 2013

Balada lui Dan Capatos, ultimul ocupant fanariot al României



Mulţumesc, Capatos Dan,
Că-mi dai premii an de an.

Dar permite-mi, dragul meu,
Să te premiez şi eu.

Premiul meu e mai zbanghiu:
„Cel mai mare bulangiu“!

Ţi-ai tras asistente fine
Dar le ţii doar pentru tine.

Ele mişcă din popou
De ne-apucă Anul Nou.

Între două, nu te plouă
Dar mai lasă-ne şi nouă...

Ţi se poate face rău
Şi-o să ajungi la bulău.

Tu începi român să fii:
Înjuri şi faci datorii.

Mulţumesc, stimate grec,
Cu tine nopţile trec

Mai frumos, şi mai uşor –
Eşti născut conducător.

Eterist, de mic copil
Ne intri-n case tiptil.

Toţi ştim că Capatos (sic!) Dan
E idolul Number One!

Eşti vedeta ideală
(Păcat că nu prea ai şcoală)...

CORNELIU VADIM TUDOR

Poezie improvizată şi citită de autor, la Antena 1, în seara zilei de 19 decembrie 2013





ZIARUL TRICOLORUL , Anul X, nr. 2888, LUNI 23 DECEMBRIE 2013



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu