"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




luni, 29 aprilie 2013

ROMÂNIA N-A IEŞIT DIN NICI O CRIZĂ, BĂSESCULE!



Motto: „Din calea unui om care minte lumea fuge ca din calea unui şarpe“.
(India Antică)

Regret că trebuie să o spun: Traian Băsescu e incurabil. Din toate punctele de vedere: al metehnelor bachice, al minciunii ca mod de viaţă. N-am văzut, de cînd mama m-a făcut, un om atît de strîmb croit, de la natură, aşa cum este acest marinar pensionar. Am încercat să-l înţeleg. Am făcut şi unele glume cu el, ca scriitor, fiindcă eu sînt un om pozitiv şi tonic. L-am apărat în cîteva rînduri. Dar scorpionul, tot scorpion. În cazul lui, un scorpion făcut la beţie. El îşi urmează zodia, ba chiar o injectează cu furadan. Ca să fie şi mai rea, şi mai încăpăţînată, şi mai vicleană. M-am hotărît să scriu acest editorial după ce l-am văzut pe acest Băsescu comandîndu-şi, din nou, o ieşire televizată şi anunţînd, triumfalist: „România a ieşit din criză!“. Unde mai auzisem anunţul acesta? Cînd? În ce împrejurări? Păi, tot el l-a făcut, în 2010 şi în 2012. Evident, ţara n-a ieşit din nici o criză, nici în 2010, nici în 2012, dar nici în primăvara lui 2013. Dimpotrivă, s-a adîncit. Şi încă n-am dat de fundul prăpastiei. Acest popor mai are multe de pătimit. Avantajul meu, faţă de ceilalţi oameni politici, este acela că pot consulta colecţiile publicaţiilor „România Mare“ (23 de ani) şi „Tricolorul“ (10 ani). Fireşte, vorbesc de unul dintre avantaje. Parcă vizionez un film de groază, fiecare săptămînă, lună, an marcînd afundarea în haos şi anarhie. Aici înăbuşirea în sînge a mineriadei, în februarie 1999... Dincolo, înstrăinarea Petrom, a Petromidiei, a Combinatului Siderurgic Galaţi, a atîtor întreprinderi şi platforme. În răstimpuri, dovezi ale prăduirii Flotei, în legătură cu care Băsescu minte cu înverşunare, în ciuda tuturor evidenţelor. Privesc, retrospectiv, la lupta mea cu Caracatiţa Mafiei. Dar am şi eu o zodie, cea mai luminoasă dintre toate: Săgetător. Este ştiut faptul că un săgetător poate fi ucis, dar nu învins. Aşa că nu am depus armele. Merg înainte. „Nu pot altfel!“, zicea Martin Luther. Mă uit la acest omuleţ pe care îl suflă vîntul şi care se iluzionează că nu va plăti pentru toate nenorocirile pe care le-a făcut în viaţă, îndeosebi de 9 ani (vai, ce blestem!) de cînd e şeful Statului Român. Desigur, el habar n-are cum lucrează Dumnezeu. Şi în răsplată, şi în pedeapsă. Îi plîng de milă de pe acum. Un merit are, totuşi: în oglinzile ochilor săi încrucişaţi se vede cît de ticăloşi sînt şi ceilalţi, care pretindeau că luptă împotriva lui. Mă refer, în special, la această „poznă a firii“, care este Victor Ponta. La fel de lipsit de caracter ca Traian Băsescu. Fiindcă amîndoi, vorba Matrozului, sug ştremeleagul Marelui Licurici. Dacă n-ar exista asemenea lichele, stăpînii yankei ar găsi alţi lachei. Dar, vorba lui Victor Eftimiu: „M-am săturat de lichele, daţi-mi o canalie!“.
În concluzie, Traian Băsescu a minţit, din nou, că România a ieşit din criză. Dar pînă şi un copil de şcoală a priceput că, pînă nu scapă de Băsescu, ţara asta nu poate ieşi din criză. El e criza pe două picioare, mici şi strîmbe. Dar cîte ifose îşi dă! Cum repetă el, ca un papagal alcoolizat, că a dus la mal corabia ţării, pe vreme de furtună! Alt sistem de referinţă nu are. Aşa făcea şi Emil Constantinescu, care ne împuia capul cu amintirile din vremea cînd alerga, şi el, ca un nevolnic, după balonul oval. „România e un pilier de stabilitate în zonă“. Numai că exact sub domnia lui blestemată, ţara s-a transformat într-o placă turnantă a Mafiei armelor, drogurilor, prostituţiei, traficului de copii... Ăştia sînt oamenii pe care pariază americanii, pe unde se duc: numai troglodiţi şi şantajabili, „cozi de topor“ care sînt în stare de omor, numai să ajungă şi să se menţină la Putere. Ar fi curată pierdere de vreme să mai vorbesc de popor. Care popor?

CORNELIU VADIM TUDOR
Duminică, 28 aprilie 2013


ZIARUL TRICOLORUL, Anul X, nr. 2727, LUNI 29 APRILIE 2013 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu