"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




luni, 4 februarie 2013

Carte urîtă, palme cui te-a scris! (8)




Impostorul rrom Ion Ochinciuc face, şi el, pe anticomunistul. După ce a trăit la Radio România ca-n sînul lui Avraam, făcîndu-i lui Nicolae Ceauşescu pantofii cu limba, măgarul îi trage acestuia, post-mortem, o copită: „Cînd era băiatul lui în primele clase elementare l-am întrebat pe şofer ce-i face fecioraşul şi cum merge cu şcoala. - La matematici se descurcă, mi-a precizat Nicolae. Dar la română - ca «Nea Nicu». Aluzia era clară la Nicolae Ceauşescu (,) ale cărui agramatisme deveniseră proverbiale“ (pg. 406). Ca să vezi unde era grămăticul! Un cretin sadea, dar plin de ifose, care se numeşte, el însuşi, „profesionist al condeiului“ (pg.170). Dacă Ceauşescu era proverbial de agramat, hai să vedem cîtă gramatică ştie Ochinciuc. Mărturisesc, din capul locului, că niciodată, dar niciodată n-am întîlnit un repetent mai penibil ca acest politruk care se încăpăţînează să se dea scriitor! Am să enumăr doar cîteva dintre mostrele de dezacorduri gramaticale din „amintirile“ ochinciuce: „Preferinţele locuitorilor se datora faptului“ (pg. 15); „să se încumete al escalada“ (pg. 21); „copii ei erau acum oameni maturi“ (pg.26); „ochi mari, albaştrii“ (pg. 39); „Familia lui (...) locuiau în“ (pg. 40); „Numărul mare de copii aduşi pe lume au epuizat-o“ (pg. 48); „mînîndu-şi bidivii ca nişte apucaţi“ şi „nu mai putea stăpînii bidivii“ (pg. 50); „Pe atunci copii mici mureau uşor“; „Iar copii trăiau «cît voia Dumnezeu»“; „copii lor“; „deci cam la şapte kilometrii de Sculeni“ (4 greşeli pe o singură pagină, 51!); „unul din artizanii, alături de Pan Halipa şi de alţi patrioţi basarabeni, a (sic!) actului de unire“ (pg. 61); „propriuzisă“ (pg. 67); „Iar primul automobil (...) fusese cîştigată“ (pg. 73); „statuia lui Laokoon cu fii săi“ (pg. 75); „ai cărei membrii erau“ şi „le vindea produsele pămîntului (,) ca şi al (sic!) vitelor“ (pg. 80); „Noi, copii, am izbucnit atunci“ (pg. 95); „Liza era, cei (sic!) drept“ (pg. 133); „Cel mai mare dintre copii (sic!) soţilor Cuşcă“ (pg. 134); „paremi-se“ (pg 145 – corect e „pare-mi-se“); „ca fii lor“ (pg. 159); „În spatele casei se afla (sic!) o curte mare şi o grădină“ (pg. 160); „Mă atrăgea (sic!) însă inteligenţa ei şi faptul“ (pg. 165); „Ne-a trezit pe toţi, pe femei şi pe copii (sic!) mai mici“ (pg. 174); „ia (sic!) arătat mamei“ (pg. 181); „I-a (sic!) urmat Marin şi Gheorghiţă“ (pg. 187); „locuia (sic!) un medic şi soţia lui“ (pg. 189); „Mai ales faţă de zurbagii (sic!) din fundul clasei“ (pg. 195); „Eram în ultima clasă de liceu, mă aştepta (sic!) bacalaureatul şi facultatea“ (pg. 234); „şi gîndurile numai (?!) la această ştiinţă exactă, riguroasă, nu-mi era“ (pg. 235) ş.a. Am reprodus doar o mică parte din dovezile prostiei, adînc înrădăcinate, a acestui ţigan care pretinde că e scriitor. Aşa după cum se vede, el nu ştie lucruri elementare, pentru care un copil rămîne corigent în clasa a IV-a (scrie sistematic „noştrii“, „copii mei“ etc.). Înainte de a trece la incultura devastatoare a acestui tembel, mă voi ocupa puţin de cacofoniile lui. Şi aici, Ochinciuc bate recordul naţional! Ce-i la gura lui, nu se poate povesti – un WC public, nu alta! (Va urma)

CORNELIU VADIM TUDOR


ZIARUL TRICOLORUL, nr. 2667,  04.02.2013




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu