"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




joi, 12 iulie 2012

În „Tricolorul“ a apărut un articol stupid şi necinstit PARDON, SCUZAŢI, BONSOAR!


În nr. de miercuri al ziarului „Tricolorul“ a fost strecurat, în pagina 3, fără ştirea şi, evident, fără voia mea un articol pe cît de stupid, pe atît de necinstit: „Diversiunea prezidenţială «Plagiatul»“. Autor: Grupul de Iniţiativă „Reînnoirea“, format din Florea Dumitrescu, Gheorghe Stroe şi Cristian Apostol. E o ruşine, pentru care cei trei vor plăti prin interzicerea, pe termen nelimitat, a apariţiei semnăturilor lor în ziarul meu. Ce fel de „reînnoire“ fac ei? „Reînnoirea“ prin furt? Pentru orice om cu scaun la cap, numitul Victor Ponta e un HOŢ. El a furat peste 70 de pagini şi le-a introdus în aşa-zisa lui teză de doctorat. Aşa ceva nu se permite nicăieri în lume. Poate că termenul „plagiat“ îi induce pe unii în eroare, părînd un eufemism, ceva intelectual şi interpretabil. În realitate, e un act de piraterie, de banditism, pe care îl practică, de regulă, impostorii care vor să se împăuneze cu munca altora.
Lucian Blaga are un aforism care se potriveşte de minune: „Cu penele altuia te poţi împodobi, dar nu poţi zbura“. Asta a făcut Ponta, care a obţinut importantul titlu academic de „doctor“ în mod fraudulos. Eu, unul, am trudit mai bine de 2 ani la lucrarea mea de doctorat în Istorie. Erau perioade cînd scriam şi 90 de pagini pe zi (de mînă), încît, furat de goana condeiului, mă tăiam pe muchia palmei drepte în partea de jos a topului de hîrtie. Ştiţi ce ustură tăietura provocată de hîrtie? Straşnic! Dar, cu ajutorul lui Dumnezeu, am terminat lucrarea, mi-am susţinut toate cele 4 examene, iar, în final, Comisia de Doctorat a Universităţii din Craiova mi-a acordat cel mai înalt calificativ: Suma cum laudae. Ulterior, am tipărit teza, la editura mea, sub titlul „Cartea de Aur – Făurirea României Mari în 300 de autografe celebre“. Are 800 de pagini şi mă bucur că se citeşte cu interes – Sergiu Nicolaescu mi-a telefonat odată, arătîndu-se fascinat de lucrare şi cerîndu-mi permisiunea să facă un film artistic pe baza ei. Am muncit enorm, dar a meritat. Cam în aceeaşi perioadă (2002-2003), imberbul Victor Ponta îşi dădea, şi el, „doctoratul“. La care n-a muncit nimic. A şterpelit. Aşa cum a şterpelit şi Vila Pătrăşcanu, de la Poiana Ţapului. Puştiul e născut hoţ şi obraznic. Nu ştiu din ce rasă asiatică face parte, dar ştiu că este, de departe, cel mai urît politician din întreaga Istorie a României. Dar este, oare, acest Mucea-Flaimucea cu cap mongoloid politician? Nu, nu este. El este un şmecher agresiv, care a profitat de un vid de putere din PSD şi de uneltirile diabolice ale socrului său, Ilie Sîrbu (sinistru şi viclean, ca mai toţi răspopiţii) şi s-a aburcat, precum un cimpanzeu agil, pe craca din vîrf. Nu-i nimic, va cădea mai repede decît crede. Dar vine Grupul „Reînnoirea“ şi încearcă să-i acopere acestui mic borfaş ciuful. Ca ce chilipir? Cei 3 autori parcă erau economişti. Ce treabă au ei dacă a fost, sau n-a fost plagiat? Nu, n-a fost – scriu ei, categoric. Unde? În ziarul meu şi al PRM! Nu se poate atîta tupeu. Nici eu, nici publicaţiile pe care le conduc şi le întreţin cu mari sacrificii nu ne-am minţit, niciodată, cititorii. Plagiatul lui Ponta se vede şi din Lună, ca Marele Zid Chinezesc. Cum de şi-au permis cei trei economişti să-l ia în braţe pe şarlatanul Ponta, pretinzînd că totul n-ar fi decît o „diversiune“? Eu cred că s-a depăşit orice măsură. Nu ştiu ce interese or avea cei trei autori, dar în presa mea ei nu vor mai publica NICIODATĂ. N-au decît să publice în presa lui Dan Voiculescu, gen „Jurnalul Naţional“, unde infractorul care pretinde că e doctor e apărat de o echipă de aplaudaci, în pofida tuturor evidenţelor. Aş putea fi întrebat, de către unii cititori, de ce nu am văzut, eu, textul cu pricina, înainte de a fi publicat. Răspunsul e simplu: la volumul meu de muncă, încărcat şi cu mai multe emisiuni TV şi filmări, plus alte îndeletniciri şi obligaţii, efectiv nu am avut timp. Am mers pe încredere. Care, din păcate, mi-a fost înşelată. Asta-i situaţia. Facerea de bine la români.
În concluzie, prezint scuze cititorilor ziarului „Tricolorul“ pentru tupeul formidabil al unor colaboratori de a-i oferi protecţie unui interlop intelectual, pe nume Victor Ponta. Mai devreme sau mai tîrziu, ăsta va fi obligat să zboare din funcţia respectivă. Nu de alta, dar, după ce a furat o vilă de Patrimoniu Naţional şi un Doctorat în Drept, ce va mai fura, într-o funcţie în care are banii şi averea ţării pe mînă?

CORNELIU VADIM TUDOR
11 iulie 2012

Ziarul TRICOLORUL, nr 2512 / 12.07.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu