"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




marți, 2 noiembrie 2010

MESAJE LA CONGRESUL V AL PRM



Bună ziua! Doamnelor şi domnilor, Domnule preşedinte Corneliu Vadim Tudor, Vreau să vă mulţumesc pentru această invitaţie. Mă onorează şi mă bucură să fiu astăzi alături de dumneavoastră. Gestul dumneavoastră este un act firesc, de înţelepciune şi prietenie. Este un moment important pentru Partidul România Mare, dar şi pentru scena politică românească.


Spun asta pentru că Partidul România Mare este unul din cele mai vechi de pe scena politică românească, de după 1989. Prin acţiunea sa constantă a fost o adevărată coloană vertebrală a acestei ţări, pentru că a exprimat spiritul sănătos al identităţii naţionale, curăţenia morală, verticalitate şi curaj. În ciuda numeroasele încercări, aţi rezistat în această luptă cu mafia sau "Gaşca", cum spuneam eu cu ceva timp în urmă.

Maestre, adesea cuvintele dumneavoastră au exprimat adevăr, au avut conţinut şi sens. Dar, din păcate, de multe ori au fost bagatelizate, minimalizate, răstălmăcite pentru a le diminua sau a vi se fura mesajul. Pentru că de cele mai multe ori aţi pus degetul pe rană. Şi pentru mine, ca şi pentru dumneavoastră, cuvintele de ţară, popor, patrie au încă un conţinut şi o semnificaţie. Prin spirit şi educaţie, nu pot fi altfel, pentru că părinţii mei au fost ofiţeri ai Armatei Române.

Ca primar general, am datoria şi obligaţia să reprezint interesele tuturor bucureştenilor. Am venit la Primărie pentru a reda Bucureştilor bucureştenilor. Dar acest lucru nu se poate decît dacă reuşim să spargem această clică a celor care vor să îşi împartă totul între ei, fără să facă nimic pentru comunitate. Citeam zilele trecute în ultima carte a domnului preşedinte Vadim Tudor un lucru care defineşte exact situaţia actuală: "În vremea noastră, cea dintîi persoană care ridică piatra este chiar...prostituată". Da, doamnelor şi domnilor, de doi ani mă lupt cu găştile din Bucureşti să mişc lucrurile şi să deblochez proiecte în care s-au băgat bani grei, dar numai pe hîrtie. Şi uşor-uşor încep să se vadă rezultatele. Poate nu în ritmul în care mi-aş fi dorit eu, dar încep să se vadă.

Îmi doresc, ca şi dumneavoastră, ca Bucureştii să devină o Capitală dezvoltată, modernă şi emblematică.

Sîntem conştienţi cu toţii că aceasta nu se poate face decît cu înţelepciune, tenacitate, cu oameni serioşi cu minte clară, formată şi educată. Avem nevoie de maturitate, avem nevoie de normalitate, avem nevoie de solidaritate.

Cred cu toată convingerea că partidul dumneavoastră poate fi o adevărată forţă în a împinge lucrurile spre un făgaş pozitiv, constructiv, aşa cum merită această ţară după 20 de ani de căutări.

Întotdeauna aţi ştiut şi aţi avut tăria să luaţi din foc scînteia, şi nu cenuşa. Nimic nu este mai actual în zilele noastre decît vorbele lui Tudor Vladimirescu: "Ţara e poporul, nu tagma jefuitorilor!" - şi am convingerea că toţi gîndim la fel.

Urez succes lucrărilor Congresului!

Vă multumesc! (Aplauze)






Mesajul doamnei senator ECATERINA


ANDRONESCU, vicepreşedintă a PSD

Distinşi membri ai PRM,

Doamnelor şi domnilor,


Sînt reprezentanta PSD-ului şi a domnului preşedinte Victor Ponta. Sînt aici pentru a vă transmite salutul nostru. Şi să vă urez succes în demersul dvs de astăzi.

Vă doresc să aveţi înţelepciunea şi puterea să-i alegeţi pe cei mai buni dintre dvs., pe cei pe care puteţi să-i urmaţi cu toată convingerea şi încrederea. Partidul Social Democrat este angajat, alături de toate forţele democratice din ţară, în bătălia pentru România.

Am venit de la un moment emoţionant. Împreună cu Înalt Preasfinţitul Ioan Selejean, Arhiepiscopul Covasnei şi Harghitei, am fost la patul de spital al doamnei învăţătoare Cristina Anghel aflată de mai mult timp în greva foamei şi cu sănătatea zdruncinată. Trebuie să vă mărturisesc exemplul pe care doamna l-a dat întregii ţării, expemplu şi dăruirea în numele unui ideal merită toate gîndurile noastre bune şi toate aplauzele dvs. O rugăm pe d-na Anghel să renunţe la gestul său extrem, a ajuns la 40 de kg şi este foarte îngrijorătoare starea de sănătatea. Vorbele încurajatoare ale Preasfinţitului Ioan Selejan au ajutat-o extraordinar de mult. Mă rog din suflet să renunţe la gestul domnie-sale, urmînd ca toţi cei care ne aflăm în viaţa publică să ducem mai departe îndeplinirea dorinţei.

Doamnelor şi domnilor,

Mă bucur să-l văd aici pe dl. profesor Gheorghe Buzatu, alături de atîtea valori.

Vă doresc success în această bătălie pentru toti cei care doresc să traiască într-o altă Românie. Vă doresc şi dv. şi, în acelaşi timp şi nouă, să realizăm tot ce-a ce ne-am propus.

Vă mulumesc, (Aplauze)



Mesajul domnului BOGDAN DIACONU,


vicepreşedinte al Partidului Conservator

Stimate domnule preşedinte,

Stimaţi participanţi la Congres,

Întîi de toate vreau să vă mulţumesc pentru invitaţie şi să vă spun că sînt sincer onorat să mă aflu astăzi printre dumneavoastră.

Aş fi tentat să vă vorbesc despre guvernarea Băsescu-Boc, cea mai catastrofală din istoria modernă a României...N-am să o fac.

Aş fi tentat să vă vorbesc despre PDL, acest partid de oportunişti care se schimbă la faţă după interese şi care nu are decît un singur scop: să deţină puterea şi să împartă banii! N-am să o fac.

Aş fi tentat să vă vorbesc despre Uniunea Naţională a Păcălelii şi Ruşinii, UNPR, o adunătură de fripturişti care se aruncă precum o haită de lupi să pună şi ei mîna pe un minister, pe o deconcentrată sau pe un contract cu statul. N-am să o fac!

Aş vorbi despre al treilea element al guvernării, partidul care scapă nepedepsit, care se strecoară ca un şarpe, dar cade mereu ca mîţa în picioare şi care ştie să tragă foloase din orice. Cred că ştiţi cu toţii despre ce partid este vorba. Da. Aş vorbi despre UDMR. Dar nu am să o fac!

Probabil că o să vă întreabaţi acum: oare o să vorbesc totuşi despre ceva?

Nu, dragii mei, nu voi vorbi nimic astăzi, ci îmi voi exprima doar revolta!

Este revoltător modul în care a luat naştere Legea Educaţiei din România. Legea Educaţiei s-a născut ca un bastard printr-un troc politic ordinar între PDL şi UDMR. Adică PDL a plătit preţul către UDMR pentru susţinerea lui Boc la Moţiunea de Cenzură.

Preţul nesusţinerii Moţiunii a fost Legea Educaţiei naţionale!

Dragii mei,

Este revoltător, revoltător modul în care PDL decide soarta fiului meu, fiilor şi nepoţilor dumneavoastră şi soarta fiilor cetăţenilor români, indiferent de etnie!

Această lege produce haos. Această lege politizează pînă în măduva oaselor sistemul de educaţie din România.

Această lege îi dă satisfacţie impostorului Laszlo Tökes care viseasză de mult la scindarea Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj. Îi dă satisfacţie unui impostor extremist care, după locuri pe criterii etnice la universităţi, acum vrea şi goluri pe criterii etnice pentru echipa de fotbal a fiului său , situată în Liga a 5-a! Şi mă mai revoltă ceva, dragii mei: datorită trocului ordinar PDL-UDMR, istoria şi geografia României se va preda în limba maghiară! Traian Băsescu a girat acest troc şi este autorul lui moral. Traian Băsescu trebuie să ştie că nu se poate ascunde după Emil Boc, pentru că Emil Boc e prea mic ca cineva să se poată dosi după el! Cineva de aici, din prezidiu, vă las pe dumneavoastră să ghiciţi cine, a spus odată că Emil Boc era bătut, cînd era copil, cu cureaua de la ceas şi că trebuia să se suie pe scaun ca să ajungă să spele pe jos... Aţi ghicit sper cine putea să spună aceste cuvinte de duh! Păi, cum poate UDMR să se ascundă după Boc, după cel mai jalnic şi mai mărunt premier al României! Mă refer desigur la micimea lui spirituală, ca om politic...

Îi asigur pe domnii Traian Băsescu şi Emil Boc că Istoria îi va judeca. Mă refer la istoria în limba română, pentru că cea în limba maghiară va face mişto de ei, va rîde copios de aceşti doi "bravi conducători ai României!".

În final, vreau să vă mulţumesc că mi-aţi acordat onoarea de a mă afla printre dvs. şi vreau să vă asigur de prietenia Partidului Conservator şi să-mi exprim convingerea că partidele noastre vor lupta neobosit pentru idealurile şi valorile româneşti autentice! (Aplauze)



Mesajul domnului ION POPESCU, preşedintele Confederaţiei Naţionale Sindicale MERIDIAN


Doamnelor şi domnilor,
Evenimentul important din viaţa Partidului România Mare îmi oferă prilejul de a vă transmite mesajul de salut din partea organizaţiei pe care o reprezint, respectiv Confederaţia Sindicală Naţională MERIDIAN. De-a lungul timpului, P.R.M. a avut rolul şi contribuţia sa în viaţa politică, economică şi socială românească.

Ceea ce însă vă defineşte în mod distinct ca partid pe eşicherul politic românesc este atitudinea deschisă împotriva a ceea ce este antiromânesc, antinaţional, imoral, dar şi de promovare a valorilor româneşti. Mulţi au catalogat această atitudine ca una "extremistă".

Constituţia ţării noastre, la primul capitol, spune că: "România este stat naţional, suveran, independent, unitar şi indivizibil". Dacă luptînd pentru apărarea acestor valori fundamentale pentru naţiunea română, cineva este considerat extremist, vă rog să-mi permiteţi să fac un autodenunţ: "Şi eu sînt un extremist!". În această perioadă foarte grea pentru ţara noastră, degradarea continuă a economiei, scăderea nivelului de trai al cetăţenilor, sărăcia au generat comportamente şi atitudini izvorîte din lipsa de educaţie, din necunoaşterea şi nerespectarea valorilor naţionale, din răsturnarea scării de valori la nivelul societăţii. Nu putem să nu protestăm împotriva cultivării unor asemenea practici.

De asemenea, nu putem să nu ne reamintim că cel mai nobil mesaj şi cea mai sacră moştenire milenară a poporului nostru este iubirea, pînă la sacrificiu, a acestui pămînt udat de lacrimi, de sudoare şi de sînge. Acest mesaj trebuie să fie în inima fiecărui cetăţean al României, care ţine la demnitatea şi mîndria naţională, şi să nu uitam legămîntul de foc pe care ni l-au lăsat strămoşii şi uriaşa răspundere pe care o avem faţă de urmaşi. Promovarea Limbii Române, cunoaşterea Istoriei României, promovarea cultului faţă de eroii Neamului, de însemnele ţării noastre se consideră, de către unii, idei depăşite, într-o lume globalizată. Ori, tocmai aceste repere dau identitate unei naţiuni. Pierderea limbii naţionale de către un popor este asemenea situaţiei unui om care îşi pierde Buletinul de Identitate şi pe care nu-l mai recuperează.

Am urmărit diferite luări de poziţie ale liderilor PRM pe diferite teme actuale pe care le are în prezent România. Promovarea valorilor naţionale este una dintre problemele susţinute de către reprezentanţii partidului dumneavoastră.

Şi dacă alte state, cu democraţii dezvoltate, îşi apără valorile proprii, atunci şi noi avem obligaţia faţă de generaţiile viitoare să o facem.

Dezvoltare durabilă înseamnă pilonul economic, pilonul social, respectarea mediului şi identitatea cultura-lă. Am apreciat în mod deosebit poziţia partidului dumneavoastră şi a parlamentarilor PRM, care au ţinut mereu flacăra aprinsă, pentru că pe buzele lor s-a aflat, în permanenţă, identitatea culturală. Să nu uităm să sîntem români, iar mesajul înaintaşilor noştri trebuie să-l respectăm, pentru că a lupta pentru acest pămînt este sinonim cu a-ţi da viaţa pentru el. De aceea, credem că prezenţa PRM în Parlamentul României pentru susţinerea tuturor acestor valori este un lucru necesar. Doresc succes lucrărilor Congresului Partidului România Mare, pentru ca strategia pe care o va adopta să contribuie la revenirea sa în Parlamentul României.

Vă mulţumesc. (Aplauze)



Mesajul domnului VASILE BĂDICA,

vicepreşedinte al Confederaţiei Naţionale a Sindicatelor Libere din România - Frăţia

Domnule preşedinte,

Doamnelor şi domnilor,

Dragi colegi,

Am deosebita plăcere ca, în numele conducerii CNSLR - FRĂŢIA, să vă adresez mulţumirile noastre pentru invitaţia de a participa la Congresul Partidului România Mare.

De asemenea, în nume personal şi în calitatea de preşedinte al Federaţiei sindicatelor Libere din Industria Lemnului (FSLIL), una din organizaţiile sindicale naţionale puternice, îmi exprim bucuria şi interesul, în acelaşi timp, de a participa la acest mare eveniment al PRM, motivat şi de faptul că sînt un simpatizant constant al partidului şi în mod deosebit al preşedintelui acestuia, dl. Corneliu Vadim Tudor.

Nu mi-am propus să scot în evidenţă acţiunile organizate de CNSLR - FRĂŢIA, în nume propriu sau împreună cu celelalte confederaţii naţionale.

Cunoaşteţi cu toţii multiplele acţiuni de protest ale noastre, cu scopul de a determina ca Guvernul BOC să-şi dea demisia.

Nu am reuşit aceasta, însă lupta noastră sindicală împotriva acestui guvern şi a preşedintelui Traian Băsescu continuă. Nu putem fi indiferenţi faţă de măsurile antipopulare împotriva pensionarilor, împotriva angajaţilor din industrie, administraţie, sănătate şi învăţămînt. D-le preşedinte Vadim, am urmărit cu interes Raportul prezentat, în care ne regăsim şi noi, sindicatele. Sînt de acord cu dumneavoastră că sînteţi dezamăgit şi că am dezamăgit şi aşteptările membrilor noştri de sindicat, prin faptul că nu am reuşit răsturnarea Guvernului Boc.

Însă, domnule preşedinte şi stimaţi colegi, noi, sindicatele, am făcut tot ce a depins de noi - am organizat pichetări, marşuri şi mitinguri în cascadă, culminînd cu mitingul din 27 octombrie, cînd se dezbătea Moţiunea de Cenzură privind asumarea răspunderii guvernului. În toate demersurile noastre am contat, ca, de altfel, şi la ultima acţiune, să ni se alăture cetăţenii ţării, pensionarii, membrii partidelor politice, ca cetăţeni bineînţeles. Acest lucru nu s-a întîmplat. Bucureştenii au umplut cu zecile de mii trotoarele şi intersecţiile - Romană, Universitate, Unirii - însă nu au intrat în coloană cu noi. Aceasta este cauza dezamăgirii noastre. Chiar şi în această situaţie, noi vom continua acţiunile de protest, vom încerca să determinăm membri noştri de sindicat, membri ai partidelor politice, populaţia ţării să fie solidari cu acţiunile noastre, întrucît tot ce întreprindem este în folosul lor. Pentru a se întîmpla aceasta CNSLR - FRĂŢIA va promova şi dezvolta în permanenţă dialogul cu organizaţiile nonguvernamentale şi formaţiunile politice care susţin interesele noastre, ale angajaţilor, ale membrilor de sindicat.

În încheiere, transmit succes lucrărilor Congresului.

Vă mulţumesc. (Aplauze)


http://www.ziarultricolorul.ro/?cmd=displaystory&story_id=9610&format=html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu