În ziua de 15 iunie a.c., milioane de români din ţară şi din străinătate şi-au amintit de genialul Mihai Eminescu, cel care a fost asasinat de către alogeni, la vîrsta de numai 39 de ani, cu sprijinul direct al lui Titu Maiorescu, care, împreună cu cîţiva medici evrei şi cîteva cozi de topor româneşti, au aranjat internarea lui forţată, fără nici un consult medical prealabil, la Spitalul „Caritatea” din Bucureşti. Despre Poetul Naţional, Nicolae Iorga scria că „posibilităţile lui Eminescu au fost infinite”, el transmiţînd un tezaur de idei pentru Poporul Român, urmaş al Poporului Primordial, în Dacia Edenică. Mihai Eminescu a fost un vizionar şi în domeniul fizicii, avînd prioritate pentru „cuant” înaintea lui Max Planck (autorul teoriei cuantelor, în anul 1900) şi în privinţa formulei de calcul a vitezei luminii (v = m x c2, unde c a fost numită „repejunea finală”), stabilită cu 30 de ani înaintea lui Einstein (E = m x c2). Este evident că genialul Eminescu a ştiut să calculeze viteza luminii cu mult înaintea cunoscutului Einstein. Nu este exclus ca unele dintre manuscrisele lui Eminescu să fi ajuns, prin intermediul lui Titu Maiorescu şi al altora, la Einstein. De asemenea, Eminescu a prefigurat teoria modernă a Big-Bangului şi a „găurilor negre”. Eminescu a lăsat peste 15.000 de pagini în manuscris. Dintre acestea, o parte au fost „subtilizate” în perioada 1889-1902, timp în care Titu Maiorescu a refuzat să predea la Academia Română uriaşul volum de manuscrise ale Geniului Umanităţii. Se ştie că Titu Maiorescu a fost obligat de mass-media să predea manuscrisele lui Eminescu, dar nu le-a predat pe toate. Multe din manuscrisele eminesciene au primit o altă destinaţie şi încă nu sînt publice. În primăvara anului 1889, scriitorul Alexandru Vlahuţă l-a vizitat pe Eminescu la Sanatoriul condus de doctorul alogen Suţu şi a notat următoarele versuri pe care i le-a spus Poetul nostru Naţional: „Atîta foc şi – atîta aur/ şi – atîtea lucruri sfinte,/ Peste – ntunericul vieţii,/ Ai revărsat, Părinte”.
La puţinele monumente care au fost înălţate lui Eminescu în ţară şi în străinătate, precum şi la Cimitirul Bellu din Bucureşti, reprezentanţii Partidului România Mare au depus coroane de flori, cu panglică Tricoloră. Este bine că, în ultimii ani, au apărut tot mai multe cărţi şi informaţii referitoare la cei care l-au asasinat pe Geniul Umanităţii, Poetul Naţional Mihai Eminescu. S-au întîmplat toate acestea, deşi „rasa determinantă a sorţii acestei ţări nu mai este cea românească, ci străinii românizaţi ”, aşa cum scria Eminescu, în ziarul „Timpul” din 1 aprilie 1881. Istoria noastră se repetă după anul 1989, deoarece la conducerea ţării au revenit alogenii despre care a scris Eminescu. La comandă străină, Regimurile Iliescu – Constantinescu şi Băsescu, împreună cu eternul guvernator Isărescu, de la Banca Naţională, au pregătit şi realizat o politică diabolică de îndatorare externă a Poporului Român. După ce Regimul Ceauşescu a fost criticat de către manipulatorii de opinie că a greşit pentru că a plătit datoriile externe şi a lăsat ţara fără datorii la băncile străine, s-a ajuns ca la sfîrşitul anului 2010 datoria externă a României să treacă de 150 miliarde euro, fără să se ştie ce s-a făcut cu uriaşele sume împrumutate, în ce s-au investit şi cînd, dar mai ales din ce resurse vor fi rambursate creditele externe? Niciodată, după anul 1989, preşedinţii alogeni Iliescu, Constantinescu şi Băsescu şi nici premierii alogeni ai României nu au informat Parlamentul şi Poporul Român cu privire la Programul de îndatorare externă şi la destinaţia creditelor luate de la băncile străine. Foarte puţin s-a mediatizat faptul că, în primele 5 luni ale anului 2011, Regimul Băsescu-Boc-Isărescu a luat noi împrumuturi de la băncile străine, de aproape 12 miliarde euro, cu dobînzi de 5-8% şi cu scadenţă în următorii 2-3 ani. Aceste împrumuturi, din anul 2011, au fost luate de către Guvernul Boc V şi guvernatorul Isărescu la dobînzi mult mai mari decît cele obţinute de Grecia de la băncile străine! Informaţii pe această temă au apărut timid în unele ziare. Regimul Băsescu-Boc-Isărescu, împreună cu Opoziţia de catifea (P.S.D., P.N.L. şi P.C.), păstrează tăcerea, considerînd că datoria externă a României, pe care trebuie să o plătească Poporul Român rămîne un subiect tabu! Actuala Putere a îndatorat Poporul Român cu încă 12 miliarde euro, în numai 5 luni, iar Opoziţia tace, cu toate că este cel mai mare împrumut extern luat într-o perioadă atît de scurtă! De ce? Este evident că atît Puterea, cît şi Opoziţia răspund la comandă străină şi nu au voie să-i înştiinţeze pe contribuabilii români că, în anul 2011, trebuie rambursate credite externe de circa 20 miliarde euro şi dobînzi de 3 miliarde euro. Pentru achitarea acestei uriaşe datorii s-a recurs, în principal, la aşa-zisa rostogolire a creditelor. Adică, practic se iau noi împrumuturi de la băncile străine, altele decît F.M.I. şi Banca Mondială, pentru a plăti ratele scadente la creditele externe ! Se pare că, pînă la sfîrşitul acestui an, Regimul Băsescu-Isărescu va mai îndatora Poporul Român cu încă 18 miliarde euro. Despre datoria externă nu va spune nimic preşedintele Băsescu în mesajul pe care a anunţat că îl va prezenta în Parlament, în 27 iunie a.c., pe probleme de politică internă. România este singura ţară din lume care a împrumutat peste 150 miliarde euro cu scopul de a asigura prosperitatea băncilor străine. Pînă acum, cei care au condus şi conduc România nu pot exemplifica în ce investiţii s-au materializat creditele externe. Mai mult, cu toate că s-au luat în condiţii înrobitoare creditele externe, România este singura ţară din Uniunea Europeană care staţionează în criză şi unde a scăzut foarte mult nivelul de trai al populaţiei. Din păcate, Regimul Băsescu-Boc-Isărescu şi cei care îl susţin nu vrea să ţină seama de situaţia explozivă din Grecia, generată de îndatorarea uriaşă a ţării. Ceea ce s-a petrecut în această primăvară în Grecia, inclusiv reacţia în stradă a populaţiei, se va repeta în România, în curînd.
Actualul premier Emil Boc s-ar putea să-şi încheie mandatul după angajarea răspunderii guvernului pe proiectul de lege vizînd federalizarea României, despre care se vorbeşte mai mult în ultimele 10 zile. Acest „bolovan fierbinte” a fost aruncat de către preşedintele Băsescu, la comandă străină, pentru a abate atenţia populaţiei de la alte probleme şi teme majore, cum sunt: datoria externă; noile privatizări dictate de F.M.I. şi Banca Mondială; închiderea celor 200 de spitale şi a 3.000 de şcoli, numai româneşti; disponibilizarea a zeci de mii de bugetari, dintre care 10.000 de angajaţi ai Ministerului de Intrerne; otrăvirea populaţiei cu aditivi alimentari cancerigeni şi produse etnobotanice; scăderea accentuată a nivelului de trai al majorităţii populaţiei; alungarea românilor din ţara-mamă, mai ales a intelectualilor şi a tinerilor; reducerea cu 10 ani a speranţei de viaţă a românilor; vînzarea copiilor la străini, pe calea adopţilor. Din nou, cei aflaţi la putere (P.D.L.,U.N.P.R. şi U.D.M.R.) se străduiesc să găsească o acoperire scriptică la diktatul extern transmis prin preşedintele Băsescu privind împărţirea teritorială a României, cu scopul de a pregăti federalizarea ţării şi apoi dezmembrarea ei teritorială. După ce preşedintele Băsescu a dat un ultimatum Guvernului Boc V şi Parlamentului ca pînă la 30 iunie a.c. să fie împărţită România, această poruncă a devenit problema prioritară a partidelor politice, a organizaţiilor ungureşti şi a mass-media. Pentru a grăbi federalizarea României, preşedintele Băsescu a prezidat o şedinţă de guvern pe această temă. În acelaşi timp, în cei aproape 7 ani ai mandatelor sale, preşedintele Băsescu nu a vrut să se dezbată şi să participe măcar la o şedinţă a Guvernelor Tăriceanu şi Boc I-V pentru a discuta şi hotărî în privinţa datoriei externe a României. În luna iunie a.c., U.D.M.R. şi alte organizaţii legale şi ilegale ale ungurilor din România cred că a sosit momentul prielnic pentru a face alţi paşi spre a pregăti cadrul legal pentru două Ungarii mici prin gruparea judeţelor Covasna, Harghita şi Mureş, respectiv Bihor, Satu-Mare şi Sălaj. Lideri ai U.D.M.R., de la nivel central şi local, vorbesc despre necesitatea federalizării României şi despre pretenţiile lor teritoriale asupra pămîntului strămoşesc românesc, cu o vechime de peste 10.000 de ani şi ameninţă că dacă autorităţile Statului Român se opun cererilor lor impertinente, atunci etnicii unguri s-ar putea să pună mîna pe arme, iar în prima fază recurg la nesupunere civică. Preşedintele Partidului Civic Maghiar susţine că etnicii unguri din România sînt urmaşii barbarilor care au venit în Cîmpia Panonică în jurul anului 900 d.Hr.; unora dintre ei le-au plăcut multimilenarele teritorii din Grădina Domnului, din Ardeal, şi acum pretind că e pămîntul lor, cel unde locuiesc, fără să precizeze de unde l-au adus, cum şi cînd. S-a ajuns într-o situaţie incredibilă într-un stat membru al Uniunii Europene, dar în acelaşi timp extrem de periculoasă, respectiv reprezentanţii a circa 4-6% din populaţia României să emită pretenţii şi să dicteze Poporului Român cum să fie împărţită ţara. Profitînd de înlăturarea, prin fraude electorale, a reprezentanţilor P.R.M. din Parlament, U.D.M.R., în complicitate cu P.D.L., U.N.P.R., P.S.D., P.N.L. şi P.C., a trecut prin Senat, prin aprobare tacită, proiectul de lege unguresc privind împărţirea României în 16 regiuni. Guvernul de la Budapesta a declarat că susţine federalizarea României şi acţiunile U.D.M.R. pe această temă! În cadrul serialului „Balamucul”, din timpul mandatelor preşedintelui Băsescu, se derulează episoadele privind împărţirea României. Şacalii politici de la Putere şi din Opoziţia parlamentară s-au unit şi susţin federalizarea României. Şi unii şi alţii sînt, în principiu, de acord cu împărţirea ţării pe regiuni. Încă nu s-au înţeles în privinţa mărimii şi numărului de regiuni şi microregiuni, numite generic judeţe-mamut. Sînt în stare să-şi imagineze mamuţi mari, mijlocii şi mici! Neseriozitatea şi stilul pompieristic al Regimului Băsescu-Boc pe tema împărţirii administrativ-teritoriale a României rezultă şi din faptul că încă nu a fost scris textul unui proiect de lege, încă nu au fost botezate judeţele-mamut, iar consiliera unguroaică a primului-ministru Boc a declarat la televiziune că întîi se împarte ţara, iar după alegerile locale din iunie 2012 populaţia din fiecare judeţ anonim va decide, printr-un referendum local, care să fie denumirea judeţului respectiv. Apoi, după alte alegeri locale, se repetă procedura şi se schimbă denumirea judeţului. Premierul Boc încearcă să-i păcălească pe români susţinînd că după federalizarea României nu se schimă documentele persoanelor fizice şi juridice, respectiv pentru acestea nu apare nici o cheltuială. Adevărul este că graba pentru înfăptuirea ilegală şi împotriva voinţei Poporului Român, care nu a fost consultat printr-un Referendum Naţional, vizează blocarea finanţării de către Uniunea Europeană a proiectelor aprobate şi în curs de derulare, iar pentru perioada 2012-2015 stoparea accesului la fonduri europene! Este evident că acţiunea Regimului Băsescu-Boc vizînd împărţirea teritorială a României are ca efect sigur subminarea economiei naţionale şi pregătirea terenului pentru recurgerea la noi şi uriaşe împrumuturi externe, astfel încît Poporul Român să fie îndatorat cu peste 200 miliarde euro. Cînd va fi depăşit acest prag psihologic, se contează pe materializarea proiectului „Israel în România”. Într-un adevărat stat de drept, cei care au pus la cale federalizarea ţării, subminarea economiei naţionale şi înrobirea populaţiei prin uriaşe împrumuturi externe ar fi cercetaţi imediat de către Parchet, mulţi în stare de arest, şi apoi trimişi în judecată şi în puşcării. Mulţi români se lasă hipnotizaţi de dezbaterile televizate la care sînt invitaţi, de regulă, alogeni care înştiinţează Poporul Român asupra variantelor în care ei vor să împartă ţara. Genialul Eminescu a dat o soluţie, într-o asemenea situaţie, afirmînd în ziarul „Timpul” din 9 august 1881 următoarele: „Acest spectacol al exclusivei stăpîniri a unei rase şi decăzute şi abia imigrate asupra unui popor istoric şi autohton e o adevărată anomalie, căreia poporul istoric ar trebui să-i puie capăt, dacă ţine la demnitatea şi la onoarea lui”. Într-o ţară democratică şi într-un stat de drept, pe tema organizării teritoriului şi a datoriei externe se desfăşoară un Referendum Naţional, iar poporul este cel care decide dacă şi cum se reorganizează teritoriul şi cît să fie datoria la băncile străine. La noi, în România, atît preşedintele Băsescu, cît şi liderii P.D.L., P.S.D., P.N.L., U.N.P.R., U.D.M.R. şi P.C. nu vor să se întoarcă la Poporul Român, urmaş al Poporului Primordial din Dacia Mare, fiindu-le frică de un Referendum Naţional. Pentru a reduce cu 170 numărul parlamentarilor, preşedintele Băsescu a decretat un Referendum Naţional, în aceeaşi zi cu primul tur al alegerilor prezidenţiale din noiembrie 2009. Pentru o nouă organizare administrativ-teritorială a României, o problemă mult mai complexă şi cu implicaţii uriaşe, acelaşi preşedinte Băsescu refuză să fie aflată voinţa Poporului Român, exprimată printr-un Referendum Naţional. Dar, de ce le este frică nu scapă!
Dr. GHEORGHE FUNAR
Secretar general al P.R.M.
Preşedintele Filialei P.R.M. Cluj
Ziarul TRICOLORUL, nr 2191 / 17.06.2011
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu