Românii îşi amintesc că pentru Constituţia
României, adoptată în şedinţa Adunării Constituante din 21 noiembrie 1991, au
lucrat parlamentarii aproape 2 ani. La Legea de revizuire a Constituţiei
României nr. 429/2003 au muncit parlamentarii circa 1 an. Cu ocazia adoptării
şi revizuirii Constituţiei României, opinia publică a fost bine informată atît
de către parlamentari, în toate judeţele, cît şi de mass-media. Acum, cînd s-a
diktat de la Bruxelles să fie re-revizuită Constituţia împotriva Poporului
Român şi a României, s-a ajuns ca în Parlament, în numai două săptămîni, să fie
pregătit raportul Comisiei speciale conduse de preşedintele Crin Antonescu, iar
în ultima săptămînă din luna iunie a.c. este obligat Senatul să dezbată şi să
adopte textul noii legi de revizuire a Constituţiei. La sfîrşitul anului 1991,
Constituţia României a fost lăudată şi apreciată, atît în ţară,
cît şi în străinătate. Constituţia revizuită în anul 2003 a fost considerată
modernă şi europeană. Fără ca România să fi aderat la Uniunea Europeană, în
Constituţia revizuită în anul 2003 au fost înscrise următoarele pevederi:
a) Articolul 16 - „Egalitatea în drepturi“,
alin. 4: „În condiţiile aderării României la Uniunea Europeană, cetăţenii
Uniunii care îndeplinesc cerinţele legii organice au dreptul de a alege şi de a
fi aleşi în autorităţile administraţiei publice locale“.
b) Articolul 44 - „Dreptul de proprietate
privată“, alin. 2: „Proprietatea privată este garantată şi ocrotită în mod egal
de lege, indiferent de titular. Cetăţenii străini şi apatrizii pot dobîndi
dreptul de proprietate privată asupra terenurilor numai în condiţiile rezultate
din aderarea României la Uniunea Europeană şi din alte tratate internaţionale
la care România este parte, pe bază de reciprocitate, în condiţiile prevăzute
prin lege organică, precum şi prin moştenire legală“.
c) Articolul 135 - „Economia şi finanţele publice“,
alin. 2, lit. „g“: „Statul trebuie să asigure aplicarea politicilor de
dezvoltare regională în concordanţă cu obiectivele Uniunii Europene“.
d) Articolul 137 - „Sistemul financiar“, alin.
2: „Moneda naţională este leul, iar subdiviziunea acestuia, banul. În
condiţiile aderării la Uniunea Europeană, prin lege organică, se poate
recunoaşte circulaţia şi înlocuirea monedei naţionale cu aceea a Uniunii
Europene“.
e) Articolul 148 - „Integrarea în Uniunea
Europeană“, alin. 2: „Ca urmare a aderării, prevederile tratatelor constitutive
ale Uniunii Europene, precum şi celelalte reglementări comunitare cu caracter
obligatoriu, au prioritate faţă de dispoziţiile contrare din legile interne, cu
respectarea prevederilor actului de aderare“. La alin. 4 se precizează că:
„Parlamentul, preşedintele României, Guvernul şi autoritatea judecătorească
garantează aducerea la îndeplinire a obligaţiilor rezultate din actul aderării
şi din prevederile aliniatului (2)“.
Din aceste prevederi constituţionale adoptate
prin legea de revizuire a Constituţiei României, aprobată prin referendumul
naţional din 18-19 octombrie 2003, rezultă limpede că se ştia că ţara noastră
va adera sigur la Uniunea Europeană, începînd cu anul 2007, împreună cu
Bulgaria. Acum, prin re-revizuirea Constituţiei şi în foarte mare viteză se
urmăreşte, între altele, consolidarea statutului de colonie a României în
imperiul numit Uniunea Europeană. Stăpînii străini ai României, împreună cu
popîndăii politici autohtoni, au realizat că este blocat drumul re-revizuirii
Constituţiei de rezultatul referendumului naţional de la sfîrşitul anului 2009,
cînd majoritatea cetăţenilor au votat pentru Parlament unicameral şi un număr
maxim de 300 de parlamentari. Timp de 3 ani şi jumătate, după anul 2009,
Parlamentul, preşedintele şi Guvernul României, împreună cu Curtea
Constituţională au sfidat şi au refuzat să pună în aplicare rezultatul
referendumului din anul 2009, iar acum, printr-o nouă stratagemă, vor să-l
anuleze, folosindu-se de alegătorii care plătesc din propriul buzunar
harababura pe tema Parlamentului unicameral cu 300 de parlamentari. În
realitate, conducătorii alogeni ai României au călcat în picioare statul de
drept şi au refuzat sistematic să pună în aplicare voinţa alegătorilor,
exprimată la referendumul naţional din anul 2009, iar acum caută să îşi bată
joc, din nou, de Poporul Român, prin organizarea unui nou referendum pe aceiaşi
temă, care are drept scop anularea rezultatului precedent. Culmea este că, după
fraudarea alegerilor parlamentare din 9 decembrie 2012, actualii conducători ai
României susţin că au fost votaţi de 85% dintre alegători, adică de către cei
pe care i-au sfidat, sărăcit şi umilit. Actorii politici, profesionişti şi
amatori, din Parlamentul României au respins, în luna mai a.c., Proiectul de
Lege de revizuire a Constituţiei iniţiat de preşedintele Băsescu şi Guvernul
Boc (în anul 2010), care a ţinut seamă de rezultatul referendumului din anul
2009. Fiind consecvenţi, liderii şi parlamentarii de la toate partidele vor
acţiona, pe toate căile şi prin toate mijloacele, pentru a boicota referendumul
pe aceeaşi temă, care va avea loc în luna august, într-o zi de marţi, poate în
6 august a.c., o zi de sărbătoare religioasă. Nu-i exclus ca referendumul de
anulare a referendumului precedent să se desfăşoare de marţi pînă vineri. De ce
s-a ales ziua de marţi pentru referendum? Pentru că în actualul Parlament
începînd cu ziua de marţi cei aproape 588 de parlamentari pleacă în week-end.
Salutul obişnuit în sălile şi pe culoarele Parlamentului României, în ziua de
marţi, a devenit „Week-end plăcut!“. Cei 588 de parlamentari (cu circa 100 mai
mulţi decît în Parlamentul S.U.A.) au cel mai scurt program de lucru din
întreaga Uniune Europeană. Cu toate că în Constituţie, la articolul 1 - „Statul
român“, alin. 3, se precizează clar: „România este stat de drept..“, la
alegerile parlamentare din 9 decembrie 2012 a fost sfidată voinţa Poporului
Român, exprimată prin referendumul naţional din anul 2009, şi numărul
parlamentarilor a fost mărit fără nici un temei legal la 588. Această
ilegalitate a fost posibilă datorită faptului că alegerile parlamentare din
România nu sînt supuse controlului de legalitate şi nici nu sînt confirmate de
Curtea Constituţională, ci numai de către Biroul Electoral Central (BEC). Textul
Constituţiei României, la Titlul V „Curtea Constituţională“, articolul 142 -
„Structura“ este foarte clar: „Curtea Constituţională este garantul
Constituţiei“. Cu toate că, în anul 2009, Curtea Constituţională a validat
rezultatul referendumului pentru Parlament unicameral, cu maximum 300 de
parlamentari, nimeni dintre cei abilitaţi prin Constituţie (preşedintele
României, preşedinţii Senatului şi Camerei Deputaţilor, primul-ministru,
Avocatul Poporului, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie) să sesizeze Curtea
Constituţională pentru organizarea, desfăşurarea şi finalizarea alegerilor
parlamentare din 9 decembrie 2012 împotriva voinţei Poporului Român nu au
făcut-o. Ulterior, în Parlament nu a fost şi nu va fi votată nici o lege
privind reducerea numărului de parlamentari la 300. În seara zilei de 11 iunie
2013, simplă coincidenţă cu 11 iunie 1948, cînd comuniştii au decis marea
naţionalizare, preşedintele Traian Băsescu a făcut o declaraţie de presă
şocantă şi de neînţeles pentru telespectatori, respectiv a anunţat că a început
demersurile pentru organizarea şi desfăşurarea unui nou referendum naţional pe
aceeaşi temă şi cu aceleaşi întrebări ca şi în anul 2009 privind Parlamentul
unicameral cu cel mult 300 de parlamentari. În aparenţă pare absurd să fie organizat
al doilea referendum naţional, identic cu cel din anul 2009, care a fost
confirmat de Curtea Constituţională. Acel referendum a fost organizat o dată cu
alegerile prezidenţiale şi a costat circa 25 milioane de euro. Rezultatul
referendumului a fost ignorat de către cei care au jurat să respecte
Constituţia şi democraţia. De data aceasta, re-referendumul se organizează de
preşedintele Băsescu, împreună cu liderii U.S.L., pentru ca rezultatul lui să
fie respectat! Pare o piesă absurdă, dar adevărată! Cînd priorităţile din ţară
sînt cu totul altele, cînd milioane de români care nu au emigrat recurg la
toate formele de protest cerînd stăpînilor să-i lase să muncească în România,
conducătorii alogeni ai ţării îi cheamă la referendum pentru a vota ceea ce s-a
votat şi a fost validat în noiembrie 2009! Par un subiect şi o temă demnă
pentru cei care au lăsat locurile neocupate la Spitalul nr. 9 din Bucureşti.
Actualii conducători ai României l-au întrecut în imaginaţie pe celebrul I.L.
Caragiale, dar nu reuşesc să-i păcălească pe români. Din banii contribuabililor se vor cheltui
încă 25 milioane de euro cu scopul ascuns, deocamdată, de a fi anulat
rezultatul referendumului din anul 2009 pentru Parlamentul unicameral, cu maximum
300 de parlamentari. De ce trebuie anulat practic referendumul din anul 2009
printr-un alt referendum, în vara anului 2013? Simplu. Pentru a putea fi
înfăptuită re-revizuirea Constituţiei (operaţiune în curs de desfăşurare) şi
împărţirea României, prin aşa-zisa regionalizare. Aceste două obiective diktate
de la Bruxelles sînt acum blocate de rezultatul referendumului din 2009. Acesta
se încearcă a fi anulat prin organizarea noului referendum în luna august a.c.,
în timpul concediilor, cînd sînt 99% şanse ca el să fie invalidat prin neparticiparea
cetăţenilor la vot. De ce să meargă alegătorii la urne a două oară pentru a
vota ceea ce au votat şi validat în anul 2009? În filmul „Balamucul“ s-a ajuns
la episodul „Re-referendumul“ pe tema Parlamentului unicameral. Conform
scenariului, în anul 2009 alegătorii români au votat pentru un Parlament cu o
singură Cameră şi cu 300 de parlamentari. În vara anului 2013, foarte puţini
alegători se vor prezenta la vot la referendumul cu aceleaşi întrebări ca în
anul 2009. Ca urmare, re-referendumul va fi invalidat de Curtea
Constituţională. Se va trage concluzia (ştiută deja) că Poporul Român s-a
răzgîndit din anul 2009 pînă în anul 2013 şi nu mai vrea Parlament unicameral,
ci bicameral, aşa cum a fost de la Alexandru Ioan Cuza pînă în prezent, cu
excepţia perioadei comuniste. Pe cale de consecinţă, Curtea Constituţională va
lua act şi va ţine seamă de ultima voinţă a alegătorilor ce se vor prezenta
într-un număr foarte mic la referendum şi astfel se dă undă verde la
re-revizuirea Constituţiei (menţinîndu-se Parlament bicameral) şi, ulterior, la
regionalizarea României. Constituţia României, la art.90 - „Referendumul“
precizează că: „Preşedintele României, după consultarea Parlamentului, poate
cere poporului să-şi exprime, prin referendum, voinţa cu privire la probleme de
interes naţional“. În litera şi spiritul Constituţiei şi ţinînd seama de
adevăratele probleme de interes naţional, preşedintele Traian Băsescu ar fi
trebuit la referendumul din această vară să adauge pe buletinul de vot măcar
două din următoarele întrebări:
* Sînteţi de acord ca Parlamentul, preşedintele
României şi Guvernul, împreună cu autorităţile publice locale, să asigure
locuri de muncă în fiecare localitate şi pentru toţi cetăţenii apţi de muncă?
* Sînteţi de acord cu vînzarea pămîntului
românesc, a terenurilor la străini şi apatrizi?
* Sînteţi de acord cu vînzarea bogăţiilor
naturale din România la preţul pieţei mondiale, începînd cu anul 2014?
* Sînteţi de acord cu introducerea aditivilor
alimentari cancerigeni în alimente şi băuturi?
* Sînteţi de acord cu regionalizarea,
împărţirea României?
* Acceptaţi să fiţi expropriaţi de către
titularii licenţelor de exploatare a bogăţiilor naturale, prin modificarea
Legii minelor?
* Sînteţi de acord cu exploatarea gazelor de
şist prin fracturare hidraulică şi a aurului prin folosirea cianurilor?
Scurgerea timpului a confirmat poziţia corectă
a P.R.M. privind inutilitatea referendumului naţional din anul 2009. Pe banii
contribuabililor români, preşedintele Băsescu a cerut Poporului Român să-şi exprime,
prin referendum, voinţa cu privire la Parlamentul unicameral şi la numărul
maxim de parlamentari. Rezultatul referendumului din anul 2009, validat de
Curtea Constituţională, nu a fost respectat, iar acum, în vara anului 2013, se
organizează încă un referendum cu întrebări identice cu cele din anul 2009.
Primul referendum a fost inutil, iar al doilea va fi util pentru a-l anula pe
cel inutil, astfel încît să fie îndeplinite poruncile Înaltei Porţi de La
Bruxelles privind re-revizuirea Constituţiei şi regionalizarea, îndreptate
împotriva Poporului Român şi a României! Cunoscînd acest scenariu, aparent
absurd, cei doi co-preşedinţi ai U.S.L. continuă netulburaţi programul de
re-revizuire a Constituţiei, în paralel cu declanşarea re-referendumului pe aceeaşi
temă, cu două rezultate diferite, din care al doilea este menit să-l anuleze pe
primul. În ziua de 13 iunie a.c., Comisia pentru re-revizuirea Constituţiei,
condusă de către senatorul Crin Antonescu, a acceptat să supună votului
Parlamentului pretenţiile U.D.M.R. privind autonomia teritorială în Ardeal şi
cele înscrise în Proiectul de Lege privind Statutul minorităţilor naţionale
(respins de Senatul României, în 25 octombrie 2006), care vor avea ca efect
sigur blocarea activităţilor Parlamentului şi Guvernului României, în paralel
cu dezmembrarea teritorială a ţării noastre. În şedinţa de Guvern din 12 iunie
a.c, premierul alogen Victor Viorel Ponta a solicitat cu fermitate să fie
urgentată finalizarea modificărilor şi completărilor la Legea minelor, Legea
nr.85/2003, în Camera Deputaţilor, pentru a se putea trece la exproprierea şi
alungarea românilor din România de către titularii licenţelor de exploatare a
bogăţiilor naturale. Pericolele şi acţiunile împotriva Poporului Român şi la
adresa României sînt cele mai mari din Istoria Neamului Românesc!
Astăzi este Înălţarea Domnului şi Ziua Eroilor.
Eroii nu mor niciodată! Glorie lor!
Pe trădătorii şi vînzătorii de Neam şi ţară pînă cînd îi mai rabdă Poporul Român?
Dr. GHEORGHE FUNAR
Secretar general al P.R.M.
Preşedintele Filialei P.R.M. Cluj
De ce trebuie sa dam ceea ce Dumnezeu ne-a lasat noua?Suntem noi indreptatiti sa dam ceva ce altii au murit pentru asta?oare nu inlaturarea nationalistilor este o chestiune politica? dar vb aceea: nu mor caii cand vor cainii,totusi credinta noastra s-a racit de aceea se intampla toate astea,asa cred eu.
RăspundețiȘtergere