În ziua de 19 iunie a.c., Comisia pentru
revizuirea Constituţiei a votat textul Proiectului de Lege vizînd modificarea
şi completarea Legii fundamentale a României. S-a înregistrat o singură
abţinere de la vot, a reprezentantului U.D.M.R., iar parlamentarii din partea
P.D.L. şi P.P.-D.D. s-au retras din Comisie. Reprezentanţii P.D.L. sînt
nemulţumiţi de sfidarea de către Comisia pentru re-revizuirea Constituţiei a
rezultatului referendumului naţional din anul 2009 vizînd Parlamentul
unicameral, cu cel mult 300 deputaţi şi senatori. Parlamentarii Partidului
Poporului Dan Diaconescu (P.P.-D.D.) au părăsit lucrările Comisiei, fiind
nemulţumiţi de respingerea în totalitate a amendamentelor propuse şi de faptul
că se acţionează pentru o nouă Constituţie, îndreptată împotriva Poporului
Român şi a României. Singurii care sînt extraordinar de mulţumiţi sînt
conducătorii Ungariei şi reprezentanţii U.D.M.R., care şi-au atins obiectivele,
respectiv:
1.
Crearea cadrului legal pentru
obţinerea autonomiei teritoriale a Ardealului.
2. Arborarea legală a drapelului Ungariei şi a
steagului unguresc al Ardealului (aşa-zisul steag secuiesc) pe instituţiile
Statului Român, în peste 1.000 de localităţi din România.
3. Introducerea dreptului de veto al
Consiliilor naţionale şi locale ale minorităţilor etnice împotriva
autorităţilor deliberative şi executive ale Statului Român şi Poporului Român.
Reprezentanţii U.D.M.R. în Parlamentul de la Bucureşti joacă teatru şi fac pe
nemulţumiţii pentru că s-au respins, de către Comisia pentru revizuirea
Constituţiei, două dintre pretenţiile lor, la care zic că ţin tare mult, adică:
1. Să scrie în textul Legii fundamentale a
României că în baza unei legi speciale va fi reglementat statutul anumitor
ţinuturi unde există mai mulţi unguri sau pelicani. Liderii U.D.M.R. dau ca
exemple aşa-zisul Ţinut Secuiesc şi Delta Dunării, unde Ungaria şi ungurii au
obţinut numeroase şi întinse proprietăţi.
2. Introducerea limbii ungare ca limbă
regională în Ardeal şi în Bucureşti, care este a doua capitală din lume (după
Budapesta) unde trăiesc cei mai mulţi etnici maghiari.
Pentru cei care au acordat atenţie şi au
urmărit procesul ultrarapid de adoptare a propunerilor pentru noua Constituţie
a României este limpede că scopul principal îl constituie satisfacerea
pretenţiilor Ungariei şi a stăpînilor străini ai ţării noastre. Acest obiectiv
al Comisiei pentru revizuirea Constituţiei a fost ocolit cu multă abilitate în
mass-media, prin canalizarea discuţiilor pe alte teme, respectiv: republică sau
monarhie; republică prezidenţială sau semi-prezidenţială; limitarea
atribuţiilor preşedintelui României; consecinţele moţiunilor simple; imunitatea
parlamentarilor; sancţionarea migraţiei senatorilor şi deputaţilor; includerea
unei steme a monarhiei pe drapelul Republicii România; componenţa şi modul de
alegere în Consiliul Superior al Magistraturii (C.S.M.) etc. Este evident că la
revizuirea Constituţiei, ordonată pentru anul 2013, nu s-au adus modificări şi
completări privind aspectele de: dezvoltare economico-socială a României;
valorificarea în Interes Naţional a uriaşelor bogăţii naturale ale Poporului
Român; interzicerea vînzării pămîntului strămoşesc la străini; creşterea
nivelului de trai al populaţiei; drepturile şi libertăţile fundamentale ale
cetăţenilor, neadmiţîndu-se nici măcar dreptul la demnitate, primul dintre
drepturile omului care este înscris în toate Constituţiile ţărilor europene.
Comisia pentru revizuirea Constituţiei, condusă
de senatorul Crin Antonescu (profesor de Istorie la liceu şi muzeograf) a
recurs la tot felul de tactici şi tehnici de lucru pentru ca, în mare viteză şi
prin nebăgare de seamă, să finalizeze textul proiectului de lege, care a fost
amînat pentru luna septembrie a.c., la dezbateri în Senat. De ce s-a recurs la
această amînare? Pentru ca Poporul Român să nu afle că s-a pus la cale
re-revizuirea Constituţiei României în favoarea Ungariei, asigurîndu-se cadrul
legal pentru dezmembrarea teritorială a ţării noastre şi pierderea Ardealului
şi a altor provincii istorice româneşti! Preşedintele Comisiei pentru
revizuirea Constituţiei, senatorul Crin Antonescu, a declarat (în 11 iunie
a.c.) următoarele: „Cele mai importante opţiuni au fost aruncate în dezbatere.
Nimeni nu ţine la secrete, nu doreşte să găsească soluţii pentru revizuirea
Constituţiei, în spatele uşilor închise, pe sub masă sau prin înţelegeri de
culise. Cred că înţeleg toţi că revizuirea Constituţiei nu este un act
legislativ şi politic banal sau uzual“. Vorbe... vorbe... vorbe. Faptele îl
contrazic pe domnul Crin Antonescu, iar textul pregătit de Comisie pentru
re-revizuirea Constituţiei reprezintă un pericol uriaş pentru România, pentru
Poporul Român şi viitorul său în Vatra Strămoşească! Textul votat de Comisia
pentru revizuirea Constituţiei României constituie o bombă cu efect întîrziat
pentru Uniunea Europeană! Imperiul botezat Uniunea Europeană va fi aruncat în
aer de către Ungaria în complicitate cu conducătorii alogeni ai României
prin: legalizarea autonomiilor
teritoriale pe criterii etnice; introducerea drepturilor colective pentru
minorităţile etnice; acordarea dreptului de veto al minorităţilor etnice
împotriva instituţiilor statelor în care trăiesc. Probabil, canicula din
Bucureşti i-a făcut pe komisarii din Comisia de la Veneţia să nu observe
„dinamitarea“ Uniunii Europene de către autorităţile de la Budapesta şi
Bucureşti. În mod normal, Comisia pentru re-revizuirea Constituţiei trebuia să
ia în discuţie şi să voteze numeroasele amendamente, la care se adaugă cele
peste 7.000 de propuneri inventariate de Forumul constituţional, în ordinea
articolelor din actuala Lege fundamentală. În fapt, s-a aplicat tactica
celebrului criminal evreu Vladimir Ilici Lenin, unul dintre „părinţii“
marxism-leninismului (gîndit, scris şi aplicat de alţi evrei): „Un pas înainte,
doi paşi înapoi“. Cînd s-a ajuns spre finalul textului Legii fundamentale şi al
dezbaterilor, Comisia de revizuire a revenit la primele articole din
Constituţie şi a admis amendamentele Ungariei şi ale U.D.M.R., respectiv:
1. La articolul 6 - „Dreptul la identitate“ au
fost adăugate următoarele două amendamente:
a) „Reprezentanţii legali ai minorităţilor
naţionale pot înfiinţa, potrivit legii privind statutul minorităţilor
naţionale, organe proprii de decizie şi executive, cu competenţe privind
dreptul la păstrarea, dezvoltarea şi exprimarea idenţităţii lor.“
b) „Deciziile autorităţilor publice centrale şi
locale se vor lua după consultarea cetăţenilor aparţinînd minorităţilor
naţionale, cu privire la păstrarea, dezvoltarea şi exprimarea identităţii lor
etnice, culturale, lingvistice şi religioase.“
Nu există o Lege privind statutul minorităţilor
naţionale! Cu toate că nu există o asemenea lege ea a fost înscrisă în textul
de revizuire a Constituţiei. Este
cunoscut că, Ungaria şi U.D.M.R. au pregătit, timp de 12 ani, un proiect de
lege privind statutul minorităţilor naţionale care să asigure obţinerea
autonomiei culturale şi teritoriale a Ardealului. Proiectul de lege a fost
însuşit de Guvernul Tăriceanu, după ce acesta a renunţat la religia ortodoxă şi
s-a dus la Budapesta unde a trecut la religia catolică. Datorită senatorilor
P.R.M., susţinuti la vot de reprezentanţii P.S.D. şi P.C., în ziua de 25
octombrie 2006, a fost respins în Senatul României proiectul de lege privind
statutul minorităţilor naţionale. Pentru proiectul de lege al Ungariei vizînd
autonomia teritorială a Ardealului au votat senatorii P.N.L. şi P.D.L.
Senatorii U.D.M.R. (vreo 7) au părăsit sala Senatului atunci cînd a fost
acceptat amendamentul P.R.M. vizînd eliminarea capitolului V „Autonomia
culturală“.
Amendamentul U.D.M.R., care a fost admis recent
de către Comisia pentru revizuirea Constituţiei, acordă pentru prima dată în
Europa dreptul minorităţilor să-şi constituie, pe banii populaţiei majoritare,
organe proprii de decizie şi executive pe criterii etnice. Acelaşi amendament
al U.D.M.R. va institui dreptul de veto al minorităţilor etnice în Statul
Român! Fără consultarea şi aprobarea scrisă a Consiliilor naţionale şi locale
ale tuturor minorităţilor etnice:
* Preşedintele României nu se poate adresa
Parlamentului cu mesaje şi nu are voie să decidă referendumuri.
* Parlamentului României i se interzice să ia
în discuţie un proiect de lege sau propunere legislativă.
* Guvernului României i se interzice să adopte
proiecte de legi, ordonaţe de urgenţă şi hotărîri.
* Consiliile judeţene şi Consiliile locale nu
pot să ia în discuţie şi să adopte hotărîri.
* Primarii şi preşedinţii Consiliilor judeţene
nu au voie să dea dispoziţii.
* Şefii instituţiilor publice centrale şi
locale trebuie să ceară şi să obţină acordul scris al reprezentanţilor
Consiliilor minorităţilor etnice, inclusiv pentru ocuparea unui post de portar.
Admiterea cu atîta uşurinţă şi
iresponsabilitate a amendamentelor Ungariei şi U.D.M.R. la articolul 6 din
Constituţia României dovedeşte că parlamentarii din Comisie nu au citit şi nu
cunosc proiectul de lege privind statutul minorităţilor etnice, aflat la
Parlament din anul 2005. Alţi trădători ai Neamului Românesc, unii cu statutul
de deputat sau senator, caută să-i liniştească şi să-i păcălească pe români
susţinînd că amendamentele U.D.M.R. admise la Comisie vor fi respinse în plenul
Senatului şi al Camerei Deputaţilor. Ele trebuiau respinse de către Comisia
pentru revizuirea Constituţiei. Regula în Parlament este următoarea:
amendametele admise în Raportul Comisiei nu se mai discută în Plen, decît la
cererea expresă şi motivată a unui parlamentar sau Grup parlamentar. Logică
pare întrebarea: de ce au fost admise, în doar cîteva minute, amendamentele
Ungariei şi U.D.M.R.? Este evident, din nou, că există o înţelegere între
liderii U.S.L. şi U.D.M.R. împotriva Poporului Român şi a României!
2. La articolul 12 - „Simboluri naţionale“ s-a
admis şi introdus un alineat 5 cu următorul text: „Minorităţile naţionale îşi
pot folosi în mod liber, în spaţiul public şi privat, propriile simboluri
naţionale care reprezintă identitatea lor etnică, culturală, lingvistică şi
religioasă.“ Ca urmare, pe lîngă drapelul României, vor fi arborate la
Parlament, Guvern, Palatul Controceni, pe instituţiile publice, în birouri şi
în sălile de clasă, încă 18 drapele la care se adaugă multe steaguri, inclusiv
şi, mai ales, drapelul Ungariei şi steagul unguresc al Ardealului. România şi
românii vor ajunge de rîsul Europei şi al lumii. Probabil că, măcar acum,
înţeleg românii de ce Guvernele Tăriceanu, Boc, Ungureanu şi Ponta au tolerat
arborarea ilegală a drapelului Ungariei, a steagului cu stema Ungariei Mari şi
a steagului unguresc al Ardealului (aşa-zisul steag al Ţinutului Secuiesc).
Textul amendamentului admis al Ungariei şi U.D.M.R. confirmă acceptarea de
către preşedintele P.N.L., Crin Antonescu, la Congresul liberalilor, a cadoului
otrăvit oferit: steagul unguresc al Ardealului, la care beneficiarul a declarat
că ţine tare mult.
În ziua de 11 iunie a.c., Zsolt Nemeth,
secretar de stat în Ministerul de Externe de la Budapesta, a declarat la
încheierea Conferinţei Permanente Maghiare următoarele: „Cetăţenia,
administraţia regională, dreptul de a folosi propria limbă şi propriile
simboluri, precum şi educaţia sînt cele 4 aspecte care au impact asupra vieţii
comunităţilor maghiare din străinătate şi pe care va pune accent politica externă
a Ungariei“...“Este reconfortant faptul că, în ultimele luni, disputa
tensionată privind folosirea stegului secuiesc a fost practic rezolvată cu o
victorie!“ Guvernul de la Budapesta este optimist şi speră că amendamentul
respins de Comisie privind recunoaşterea limbii ungare ca limbă regională în
România va fi admis în Plenul Senatului şi al Camerei Deputaţilor de la
Bucureşti. Indicaţiile preţioase de la Budapesta au fost bine primite şi
îmbrăţişate de preşedintele Comisiei pentru revizuirea Constituţiei şi, după
doar două zile, el a impus să se revină la articolele 1, 6 şi 12 unde au fost
apoi admise amendamentele Ungariei şi U.D.M.R. împotriva Poporului Român.
3. La articolul 1 - „Statul Român“, după
alineatul 1 s-a introdus următorul text: „România recunoaşte rolul istoric în
constituirea şi modernizarea statului român al Casei Regale, al minorităţilor
naţionale, al Bisericii Ortodoxe şi ale celorlalte culte religioase.“ Ca
urmare, la Budapesta şi în Ungaria este mare bucurie. Guvernul Orban are ca
prioritate, în politica externă, să influenţeze politicile vecinilor Ungariei
la nivel constituţional. Singura ţară unde s-au făcut paşi uriaşi în favoarea
Ungariei este România!
După autonomia de facto în judeţele Covasna şi
Harghita, precum şi în multe localităţi din Ardeal, obţinută prin complicitatea
şi cu susţinerea Guvernelor post-decembriste, Comisia pentru revizuirea
Constituţiei a pregătit terenul pentru consacrarea unei autonomii de jure a
minorităţilor etnice, în special a celei ungare, prin garantarea drepturilor
colective şi introducerea noţiunii de comunităţi locale cu drepturi extinse cum
nu există nicăieri în Europa şi nici pe alte continente. Comisia condusă de
senatorul Crin Antonescu nu recunoaşte adevărul şi rolul istoric al Poporului Român,
urmaş al geto-dacilor, care a constituit leagănul civilizaţiei în Europa.
Aceeaşi Comisie umileşte Biserica Ortodoxă Română pe care o situează în urma
casei regale şi minorităţilor etnice în constituirea şi modernizarea Statului
Român. Minoritatea maghiară, care nu a recunoscut şi nu recunoaşte Marea Unire
de la Alba-Iulia din 1 Decembrie 1918, care acţionează de 95 de ani împotriva
Statului Naţional Unitar Român şi a Poporului Român, care a boicotat
referendumurile din anii 1991 şi 2003 pentru Constituţia României, care
acţionează împreună cu autorităţile din Ungaria pentru pregătirea Diktatului de
la Bruxelles din anul 2014 vizînd autonomia teritorială a Ardealului, este
considerată de către U.S.L. că are prioritate faţă de Biserica Ortodoxă Română în
constituirea şi modernizarea Statului Român. Înaintea Bisericii Naţionale şi
sfidînd numeroase adevăruri istorice, în textul de revizuire a Constituţiei,
este plasată şi casa regală a evreilor din familia Hohenzollern - Sigmaringen,
care au jefuit, prădat şi trădat România şi Poporul Român. Fostul rege Carol al
II-lea, un iresponsabil, corupt, lacom, laş şi imoral, la fel şi unul din
urmaşii săi, este plasat în textul de revizuire a Constituţiei României
înaintea Bisericii Ortodoxe Române. Pentru Poporul Român a început o vară
fierbinte şi secetoasă, iar la toamnă i se pregăteşte în Parlament o
Constituţie împotriva sa şi pentru dezmembrarea teritorială a României în
favoarea Ungariei. Viaţa a demonstrat că, fără reprezentarea Partidului România
Mare în Parlamentul României a fost posibil să se ajungă la re-revizuirea
Constituţiei în favoarea Ungariei şi a iredentismului ungar.
În aceste zile, Partidul România Mare
împlineşte 22 de ani de la înfiinţarea sa. În toţi aceşti ani, Partidul România
Mare, împreună cu Partidul Unităţii Naţionale Române (P.U.N.R.), Uniunea
Naţională „Vatra Românească“, Societatea Cultural Patriotică „Avram Iancu“,
„Astra“, Forumul Românilor din judeţele Covasna, Harghita şi Mureş, cu alte
organizaţii patriotice româneşti, i-au avertizat pe români asupra pericolului
unguresc şi au acţionat împotriva uneltirilor Ungariei şi U.D.M.R. vizînd
dezmembrarea teritorială a României.
LA MULŢI ANI!
Sănătate şi bucurii pentru toţi membrii şi
simpatizanţii Partidului România Mare!
Dr. GHEORGHE FUNAR
Secretar general al P.R.M.
Preşedintele Filialei P.R.M. Cluj
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu