"Acest BLOG este creatia integrala a doamnei Ruxandra Lungu , fosta presedinta OFRM 2009-2014 si a domnului Ing Florin Chiriac, simpatizant PRM.
In continuare vom publica articole de interes general, informatii despre PRM, comunicate de presa, primite direct de la "sursa", rubrica "Saptamana pe scurt" din revista Romania Mare, diverse materiale .

Va multumim pentru suportul acordat !"




Colectivul de administratori ai blogului http://www.corneliuvadimtudor.blogspot.com/




vineri, 17 mai 2013

GRABA RE-REVIZUIRII CONSTITUŢIEI ROMÂNIEI (I)



Din nou, Poporul Român nu a fost consultat în mod democratic, prin referendum, în privinţa re-revizuirii Constituţiei. Cu toate acestea, stăpînii internaţionali de la Bruxelles au decis să impună numai României să-i fie modificată Constituţia, cu scopul de a fi consolidat statutul de colonie în Uniunea Europeană. Ascultînd şi executînd ordinele komisarilor străini de la Bruxelles, Guvernul Ponta II acordă prioritate în acest an la două teme impuse împotriva Poporului Român şi a României, adică: regionalizarea/împărţirea ţării şi re-revizuirea Constituţiei. Problemele reale ale românilor şi României sînt ignorate de guvernanţi, respectiv: continuarea lichidării a sute de mii de locuri de muncă cu ocazia vînzărilor (privatizărilor) impuse de Fondul Monetar Internaţional (F.M.I.), Banca Mondială şi Comisia Europeană, precum şi a intrării în insolvenţă a zeci de mii de firme în fiecare an; nivelul de trai al românilor a ajuns să fie cel mai scăzut din Uniunea Europeană. Tinerii termină studiile şi intră în şomaj, neavînd locuri de muncă; se închid ultimele unităţi din metalurgie şi siderurgie, inclusiv Sidex Galaţi; nu au fost atrase 88% din fondurile europene nerambursabile; a fost lichidat sistemul bancar românesc; se importă 75%-80% din necesarul de alimente pentru populaţie, inclusiv sare şi lapte; continuă otrăvirea cetăţenilor cu aditivi alimentari cancerigeni; infrastructura este pe ultimul loc în Europa; Ungaria acţionează diabolic pentru anexarea Ardealului, pregătind argumentele (dobîndirea de proprietăţi imobiliare şi acordarea dublei cetăţenii la românii get-beget) pentru Diktatul de la Bruxelles, din anul 2014; necultivarea mai multor milioane de teren agricol şi nepregătirea sistemului de irigaţii pentru a combate seceta prognozată pentru vara şi toamna acestui an; defrişarea masivă a pădurilor; creşterea programată a preţurilor, impozitelor şi tarifelor; blocarea creditării agenţilor economici şi cetăţenilor prin practicarea celei mai mari dobînzi de referinţă din Uniunea Europeană de către Banca Naţională; exodul masiv al românilor din Ţara-mamă; vînzarea uriaşelor bogăţii naturale ale Poporului Român la cele mai mici preţuri din lume; genocidul provocat de folosirea cianurii în minerit şi de explorarea-exploatarea gazelor de şist prin fracturare hidraulică. Guvernul Ponta II şi parlamentarii actuali nu au făcut şi nici nu-i interesează un bilanţ al consecinţelor negative ale revizuirii Constituţiei României din anul 2003. Fără a se identifica şi analiza efectele negative pentru Poporul Român şi pentru România ale unor prevederi constituţionale re-revizuirea Constituţiei la comandă străină pentru a se putea intensifica Holocaustul împotriva românilor este un act de iresponsabilitate, dar mai ales de Trădare Naţională. De la Bruxelles s-a dat mutarea în plic Regimului alogenilor Băsescu-Ponta în ceea ce priveşte re-revizuirea Constituţiei României şi nu se admit decît textele modificate şi diktate de Înalta Poartă internaţională de la Uniunea Europeană. Premierul Victor Viorel Ponta refuză să le comunice românilor, inclusiv la desele emisiuni televizate, ce modificări şi completări a ordonat Guvernul European (numit deocamdată Comisia Europeană) pentru Constituţia României. În scenariul Comisiei Europene se prevede că  Parlamentul României şi Poporul Român vor fi doar de decor, pentru a da un iz de democraţie, cu ocazia modificării şi completării Constituţiei. Un sondaj de opinie de la sfîrşitul lunii aprilie a.c. a dezvăluit că 50% dintre cetăţenii români cunosc parţial prevederile Constituţiei, iar 50% nu le cunosc deloc. Ca urmare, este confirmat faptul că re-revizuirea Constituţiei nu au cerut-o românii, ci a fost diktată de stăpînii de la Bruxelles. Din nou, stăpînii alogeni ai României, împreună cu fraţii lor internaţionali de la Bruxelles, au pus carul înaintea boilor. Întîi au diktat Parlamentului ca în trei luni (iunie, septembrie şi octombrie a.c.) să re-revizuiască Constituţia (după revizuirea din anul 2003) şi Forumul Constituţional să chestioneze (în lunile aprilie şi mai a.c.) 8.000-10.000 de cetăţeni asupra unor obţiuni vizînd modificări şi completări ale Constituţiei. Pe cei peste 14 milioane de români din Ţara-mamă şi pe cei peste 5 milioane de români alungaţi din România de Regimurile post-decembriste nu i-a chestionat acest unic Forum Constituţional din istorie, care a regizat nişte adunări pe ici, pe colo şi care se face că lucrează, după modelul indicaţiei televizate din 22 decembrie 1989, cînd alţi doi alogeni se făceau că muncesc.
Se ştie că este în pregătire şi, în următorii doi-trei ani va fi adoptat un nou tratat european, de fapt o nouă Constituţie a Uniunii Europene. Logic şi practic, ar trebui ca Guvernul Ponta II să acţioneze pentru re-revizuirea Constituţiei României în anii 2015-2016. Altfel, după re-revizuirea Constituţiei României în anul 2013 va urma o nouă modificare în anii 2015-2016, pentru a ceda cît mai mult din suveranitatea naţională către Guvernul internaţional de la Bruxelles şi pentru a consolida statutul de colonie al României în imperiul botezat Uniunea Europeană! Cu toate că procedura de revizuire este clar precizată la articolul 151 din Constituţie, Guvernul Ponta II a adăugat la textul Legii fundamentale şi a înfiinţat şi finanţat un Forum Constituţional care a organizat şi regizat dezbateri publice în marile municipii ale României. La aceste adunări populare, în spaţii închise, conducătorii Forumului Constituţional nu au prezentat şi nu au discutat pe textul proiectului de Lege de revizuire a Constituţiei României sau al propunerii legislative pe această temă, deoarece acesta/aceasta nu există. Proiectul respectiv nu a fost încă iniţiat de Guvernul Ponta II, nici de parlamentari şi, evident, nu a ajuns nici la Comisia specială parlamentară care s-a înfiinţat pentru re-revizuirea Constituţiei. Pentru a putea îndeplini indicaţiile preţioase, de fapt ordinul de la Bruxelles, s-a înfiinţat la Parlament o Comisie comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului pentru elaborarea propunerii legislative de revizuire a Constituţiei României. Cu toate acestea se lucrează... în orb la re-revizuirea Constituţiei României şi mulţi îşi dau cu părerea despre un text inexistent, dar sînt siguri că pînă în toamna acestui an va fi re-revizuită Constituţia.
Pînă acum, Guvernele Ponta I şi II nu au propus preşedintelui Băsescu, conform art. 150 din Constituţie, revizuirea Constituţiei. În schimb, preşedintele României a trimis Parlamentului, la 27 iunie 2011, Proiectul de Lege privind revizuirea Constituţiei României, împreună cu expunerea de motive, avizul Consiliului legislativ şi Decizia nr.799 din 17 iunie 2011 a Curţii Constituţionale asupra acestui proiect. Comisia juridică a Camerei Deputaţilor a tras de timp şi abia în 17 aprilie 2012 a întocmit Raportul asupra Proiectului de Lege trimis de preşedintele Băsescu. Plenul Camerei Deputaţilor, în 22 mai 2012, a hotărît retrimiterea proiectului de Lege privind revizuirea Constituţiei României la Comisia juridică pentru noi examinări şi întocmirea unui nou Raport. Această solicitare a Camerei Deputaţilor a fost dezbătută în Comisia juridică abia după 11 luni, în şedinţa din 15 aprilie 2013. Comisia juridică a hotărît să propună plenului Camerei Deputaţilor ca acesta să decidă, prin vot, procedura de urmat, respectiv: să nu se mai întocmescă un nou Raport; să se dezbată amendamentele admise şi respinse (din anexele I şi II) din Raportul neacceptat de Camera Deputaţilor în 22 mai 2012; să se adopte sau să se respingă proiectul de Lege însuşit de Guvernul Boc V şi transmis Parlamentului de către preşedintele Băsescu, în 27 iunie 2011. Din cele prezentate, rezultă că românii sînt spectatori şi telespectatori, asistînd la un demers legislativ unic, în premieră europeană şi mondială, cînd în timpul mandatului aceluiaşi preşedinte Băsescu se desfăşoară în Parlament şi în paralel două acţiuni contradictorii de re-revizuire a Constituţiei României, respectiv:

1. cea începută în vara anului 2011 şi aflată în plin proces legislativ, unde înaintează cu viteza melcului;
2. cea demarată de Guvernul Ponta II, ajutat de Forumul Constituţional şi controlat de experţii internaţionali din Comisia de la Veneţia, aflată în faza de colectare a propunerilor de modificare şi completare a Legii fundamentale.

Ca urmare, Parlamentul României se află într-o situaţie extem de delicată. Nu este exclus ca în Parlament să se lucreze în paralel pe Proiectul de Lege şi pe viitoarea Propunere Legislativă de revizuire a Constituţiei iniţiată de cel puţin o pătrime din numărul senatorilor sau al deputaţilor. La aceste două demersuri legislative este posibil să se adauge al treilea, respectiv revizuirea Constituţiei iniţiată de cel puţin 500.000 de cetăţeni cu drept de vot. Într-o asemenea perspectivă, socotelile stăpînilor de la Bruxelles nu se vor potrivi cu cele din România. Probabil că în luna iunie a.c. va fi elaborată de către Comisia comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului propunerea legislativă de revizuire a Constituţiei României. Apoi, Parlamentul intră în vacanţa de vară, în lunile iulie şi august, iar în următoarele două luni va „lucra“ zi lumină, inclusiv sîmbăta şi duminica, la dezbaterea şi aprobarea Legii de revizuire a Constituţiei. În paralel, Parlamentul a primit poruncă de la komisarii europeni să modifice Legea referendumului, în sensul coborîrii pragului de participare a cetăţenilor la vot de la 50% la 30% şi desfăşurarea votului timp de 2-7 zile, astfel încît fraudarea rezultatului să se facă extensiv şi nu intensiv ca în zilele de tristă amintire din 18-19 octombrie 2003, cînd Regimul Iliescu-Năstase s-a ocupat de prima revizuire a Constituţiei României. Românii ştiu şi nu trebuie să uite că niciodată U.D.M.R. nu a votat Constituţia României, nici în anul 1991 şi nici în anul 2003, iar de la 1 Decembrie 1918 şi pînă astăzi Ungaria nu a recunoscut şi nu recunoaşte Marea Unire de la Alba-Iulia, acţionînd împotriva consecinţelor Tratatului de la Trianon. Mai mult, în anul 1919, Ungaria, cu sprijinul Rusiei Sovietice, a încercat să ocupe Ardealul. Atunci, Armata Română a învins trupele ungureşti şi în 4 august 1919 a pus opinca pe Parlamentul de la Budapesta. Acum, U.D.M.R., care nu este partid politic, s-a obrăznicit din nou şi propune Poporului Român ca din Constituţia României să fie eliminate sintagmele referitoare la statul naţional, independent, unitar şi indivizibil, la integritatea teritoriului şi la limba oficială. U.D.M.R. propune ca, prin modificarea adusă Constituţiei României, să fie eliminată Limba Română, Limba Primordială moştenită de români de la geto-daci, Limba Sfîntă (cum apare în cărţile din Antichitate) şi înlocuită cu limba ungară, acolo unde minoritarii unguri au o pondere semnificativă. Nu este exclus ca U.D.M.R. să pretindă modificarea şi completarea articolului 12 din Constituţie - „Simboluri naţionale“ - cu steagul Ardealului, aşa-zisul steag al Ţinutului Secuiesc, de fapt o cîrpă ungurească, pe care apar simbolurile heraldice ale geto-dacilor. La această nouă obrăznicie ungurească, Poporul Român trebuie să răspundă prin eliminarea din viitoarea Constituţie a discriminărilor dintre majoritari şi minoritari, precizîndu-se că toţi locuitorii din România sînt români. Trebuie însuşit modelul din S.U.A., Franţa, Germania, Israel etc. În mod firesc, stăpînii străini ai României, fiind de aceeaşi etnie şi fără frică de Dumnezeu, sînt uniţi şi disciplinaţi, iar pe tema re-revizuirii Constituţiei împotriva Poporului Român, la sfîrşitul cursei parlamentare este posibil să ajungă copilotul să întreacă marinarul, iar românii vor suporta consecinţele extrem de periculoase, mai ales cele pe termen lung. Analizînd cu atenţie partida pe tema re-revizuirii Constituţiei României, este posibil şi necesar ca Poporul Român, cu ajutorul Bunului Dumnezeu, să le strice socotelile duşmanilor de milenii ai Neamului Românesc.

Dr. GHEORGHE FUNAR
Secretar general al P.R.M.
Preşedintele Filialei P.R.M. Cluj


ZIARUL TRICOLORUL, Anul X, nr. 2736, VINERI 17 MAI 2013 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu